C 22:00 до 02:00 ведутся технические работы, сайт доступен только для чтения, добавление новых материалов и управление страницами временно отключено

К моим читателям, кто знает украинский...

Все це - не порожні слова! Моя бабуся, нине вже покійна, - українка, і народилася вона в місті Донецьк. Не смію експериментувати тут з моею мордовською мовою.
Ось вже, де б я не хотіла ніколи виявитися, так це в Донецьку. Ось вже дійсно кримінальна держава ...

Естественно, и на русский переведу...
Моя бабушка, ныне уже покойная, - украинка, и родилась она в городе Донецк. Не смею экспериментировать здесь с моим мордовским языком.
Вот уж, где бы я не хотела никогда оказаться, так это в Донецке. Вот уж, действительно криминальное государство...


Рецензии
Шановна Надя! Якщо ти розмовляєш українською мовою - то читай:
Розмова двох українських дiвчат - Яни та Катi
http://proza.ru/2021/10/04/76
«...Сторіччя двадцять перше... З Яною,
Зі мною, тобто, молодою
Дівчиною, що океанами
Живе - і сільською босою

Дівчинонькою Катериною!
У двадцять першому сторіччі
Вона мандрує Україною,
І має смуток на обличчі...

Я - бізнес-леді Яна Крюкова!
Летіла в чартерному рейсі
До Амазонки, де з багнюкою
У дикунів - не європейців -

Горить багаття на екваторі
У амазонській сельві дикій,
Де ескимоські термінатори
В англійські грають Мозамбіки -

Я здатна розтоптати босими
Ногами - полум'я багаття!
І сніг морозний, ескімосами
Улюблений! Але ось Катя,

Яка у Кам'янець-Подільському
Була прислугою у пана,
Яка не знається англійською,
Яка була Герой Майдана,

І здатна - босими підошвами
Дійти до зашморгу та вмерти,
Мені говорить: «Нехороша ти!
Не здатна, Яночка, до смерті!»

А я відповідаю: «Любонько!
Якщо потрібно - в зашморг влізу,
Висітиму! Але, голубонько,
Дай поки що мені - валізу!

З валізой - «Боїнгом» летітиму,
На море! Тобто з чемоданом!
А років через п'ять - висітиму,
Я, боса - хочеш? - над Майданом!...»»

Георгий Атаманенко   26.01.2023 16:19     Заявить о нарушении
На это произведение написаны 2 рецензии, здесь отображается последняя, остальные - в полном списке.