Святые абрикосы, Я в гневе!

Святі абрикоси, Я в гнєве!

Якось в 2003-му важливому і насиченому році в мене з'явилася певна традиція, в ній були свої відтінки та можливості варіації її відтворення.
А саме:
- Повне відтворення,
- Тільки музичне і
- Святково-музичне,
- Альтернативно-Початково-Основне.

Пояснення.
в 2003-му році я іще не чув всі альбоми Металліка, але із самої весни було багато слухів про новий альбом – і це було ошарашно-адреналіново для мене, який толком більше половини не має і не чув ніколи, і тут тобі на!

Та прикол був цікавий: цікавий як музична іронія і цікавезний як музичний матеріал, меломанський фанатський
досвід.

Іще одна іронія, прикол в приколі, полягав в тому – що новий альбом Металліка першим придбав і почув не Я, а мій друг дитинства, який іще тоді був ним. Та подвох був в тому, що, як трохи пізніше вияснилося – це був не оригінальний альбом Металліка. Це була його піратська версія: зовсім інші пісні, але із закосом під вокал та основну стилістику музичничних аронжировок та ходів групи. Зате обкладинка була сильна й дуже мені сподобалася, навіть дотепер.

Про традицію.

Якраз в той час, мама зібралася робити абрикосове варення. І малину треба було збирати. От перші пів дня Я збирав малину – і слухав "Сант Енжер" (той, який був, а правду узнав аж осінню) : надворі вивісили-виставили 2 колонки по 30 ват і збирали з братом малину під-почти-Обітуері/Obituary, як він тоді охарактеризував.

А в другу половину дня, коли сонце світило сильно – я чавкав абрикоси і старався не путать місцями кісточки з м’якіттю в посудах – і слухав Сант Енжер.

Це був перший день прослуховування і Я встиг 3 рази прослухати касету та зробити цю роботу.
Хоча з самого початку, іще вранці, коли мій друг похвалився касетою – що він її вчора купив: мене жаба закусала. "Як-так можна! Я його в Металіку посвятив, а він взяв і опередив мене!.." – в 9 ранку чи в 08:30 касета вже була в мене вдома, а колонки із силком активно виносилися на пороги.
Після обід, в 15 годин Я віддав йому касету.

З тих пір, Я, щолипня-червня, завжди, коли йду в малину – слухаю Сант Енгер/St.Anger піратський, коли чищу абрикоси на варення – слухаю Сант Енгер/St.Anger піратський.

До контексту визначення "Альтернативно-Початково-Основне" відтворення традиції.

Справа в тому, що день народження оригінального "St.Anger" саме від Metallica – 18 червня. Тому, попри всі моменти із піратським альбомом "Not Metallica", як Я його охрестив - Я ІНОДІ вмикаю і виспівую вслух також й оригінал.

Але червень в мене не є основним для оригінального альбому. Та про це іншого разу, це вже зовсім інша коротка історія, напевно.

2020-08-20


Рецензии