Як Я ходив на фiльм Гренландiя

Зачин. Черговий кінець світу, який хотілося побачити
Какое совпаденье!
Сьогодні сходив на фільм #Гренландія2020Я думав, що він вже як тиждень в прокати чи дваа оказалося - сьогодні прем`єра!
Прийшов на перший сеанс в списку. Оказався один одінісінький. Думав йти - але передумав, квиток здав назад. Без Глядачів, живої аудиторії - я й в інеті подивлюся. Мені потрібна жива публіка, вона творить враження про фільм, про вечір! енергія, жарти, вздохи, ржач, пригнічення - це сила додаткових вражень! За це я люблю кінотеатральність!
Но, в останню хвилину мене вернув оператор "кінорубки" - бо прийшло іще двоє осіб.Тому на фільмі нас було троє гордих. Що цікаво:
- саме дівчина, яка була зі своїм партнером - затягла його на цей фільм,
- вона дуже цікавилася цим фільмом.
- вона ходила на Геошторм!
- коли Я запитав, звідки вона узнала про цей фільм - сказала, що з реклами трейлерів під час останнього кіносеансу
- в свою чергу, Я - з перегляду новинок "нові трейлери" на ютубі

 
Основа. Рецензія глядача

В головній ролі Джерард Батлер. а це вже щось значить. Для мене - що фільм мені сподобається. Геймер, Геошторм, Гренландія: і всі ці фільми з Ним - розкішні (назвав, ті які мені пам`ятні.
Гренланлія - саме то!

Емоційна та психологічна правдивість фільму. На висоті. Як поводяться люди в час раптових воєнних дій, анархії, кінця світу? - Та як скоти, як нелюди, панічно, стихійно, проявляються найгірші риси - там де раніше вони мовчали або були непомітні;

Розгубленість проти хоч якось шматочка логіки і тверезої думки.

От, знатимете, таку психологічну правдивість в фільмі, правдивість до реалій цього йобаного життя - Я зустрічав лише в фільмі "ВОЙНА МИРОВ" з Томом Крузом в головній ролі, за що і люблю його акторські роботи і цей "ВМ" фільм.
Психологічний накал картини і ходи сюжету - лише чудом уникнули ідіотизму, як це є в кожному голлівудському(американському) фільмі, для прикладу: "Трансформери", "День, коли Земля зупинилася" 2009 р., "Геошторм", "2012"...

Сподобалося - що в фільмі є інтрига, що фільм не штурмує мене всім епічним - щоби не скучав (як в "Армагедоні" 1998 р.). Ні.
На все свій час, але вчасно.
Проте масштабність катастрофи - достойна спадщини фільму "2012", продовжуючи її. от тут і камінь спотикання.
фільмо-копіювання.
Логіка подій "Гренландії" так і наштовхувала на схожість з лейтмотивом "2012", але дякуючи продюсерам - все обійшлося.

В фільмі є гумор, звичайний, життєйський, правильний, який не служить попкорну, а задає душевності цій кінокартині.

Як сприймався фільм як один із?
Складний і майже, майже передбачуваний. Логіка розвитку подій взята з «2012», але душу фільму творить триллер і лише тоді – катастрофа. Протягом всього фільму, на тебе чекає ряд гострих сюжетних кнопок, які дуже боляче колять тебе, на які ти натикаєшся – проживаючи сюжет «Гренландії» своїми очима та розумом.
Накал та непередбачуваність подій – достойна похвали. Все на своїх прихованих місцях.

Радує, що знімальна команда використовувала фот та відео матеріалами з техногенних катастроф та загрозливих похмурих явищ, з тих які нещодавно відбувалися і відбуваються в різних куточках Землі, це наближає глядача до фільму, фільм до глядача, до реального осмислення масштабу біди, стихії, відображає реальні наслідки катаклізмів – як то падіння астероїду, а не його комп’ютерні шаржі - використані в фільмі в потрібних для цього місцях.

Ну і про ляпи та кліше. Вони є, але їх мало, більше помітні кліше, але вони такі прості – як дитячі віршики: розумієш їх
невинність, їх значення, пробачаєш із усмішкою. В принципі, кліше та ляпи, притаманні Гренландії – це одна із рідких поп-корнових штук, які розважають глядача протягом фільму. Дають можливість переваритися в переживаннях від болю отих самих сюжетних кнопок, які нас хромлять до самого кінця
Кінцівка. Відразу після фільму.

Ти (Я) щойно побачив кінець світу. Живі такі відчуття.
Чисто Я – давно скучився за новою апокаліптичною тематикою, з сочною картинкою, з триллером, де від сюжетки героїв і персонажів – не ловиш фейспалм (як на геоштормі).
Вийшов з Кінотеатру і йду вдячний кінокоманді, прокатній студії, студії вітчизняного якісного (чиста правда, обожнюю український дубляж!) дубляжу – і вдячно чекаю на кінець світу.

Фільм для всіх, хто хоче побачити Кінокартину, а не кінцо – ви знайдете там своє.
2020-09-18


Рецензии