Колин Типпинг Радикальное прощение. Моя история

Це було в березні цього року. Ми прийшли із татом на служіння у неділю. В Modern Christian Church .
Я хотіла нам обом допомогти. Хотіла примиритися із ним. Хотіла щоб у тата, нарешті знайшлася крапля Любові до доньки, яка вже як 24 роки потребує цих крапель. Але тоді, не розуміла що цієї краплі не вистачає і моєму татові. Ми обоє ображені. Я на нього. Він на мене. І звідки тут Любові знайтися? Але  ж ми прийшли сюди за допомогою. Можливо #Іісус врятує наші серця? Просто набридло чекати. Чекати і не діяти. Не боротися. Вмирати подумки. Розпочалася проповідь. Слухала уривками. Дивилася на тата. На його настрій. Чи чутно йому? Він же недочуває. Серце калатається. Так хочу захистити тебе тату. Чую промову пастора:

-Спитайте себе зараз, що мене непокоїть. І нехай Святий Дух допоможе вам. Щиро спитайте. Відповідь прийде сама.

Виникає питання, відразу ж. Непорозуміння зі всіма. Несприйняття себе. Конфлікти та руйнації. Ми з татом доповнюємо одне одного. Один величезний тягар Образи на двох. Але як відпустити назавжди цей тягар? Через пробачення? Ну-ну, невже так легко дається кожному така мудрість? Просто так легко, еге ж. Тоді ще не було такої Зрілості. Брехня, що час лікує. Не час, а Бажання.  Бажання шукати істину. Після того як служіння скінчилось, тато ще більше розізлився на людей, які не зовсім підходили під його вік. Його і досі лякають зміни у світі. Як правильна донька, провела тата до зупинки, впевнилася у точному маршруті, оплативши проїзд і з легкістю посміхнувшись таткові через віконце автобуса. Тато досі був набурмосений. Все добре. Все буде добре. Не здавайся, Альбіно. Далі, трішки прогулявшись по місту, відправилася в бібліотеку. Своє укриття та сховище. Свою таємну місцинку. Свій духовний Рай. Увійшла у приймальню. Оззирнулася і побачила стіл. На якому стояла табличка і на ній "Обмін книгами". Я побачила книгу, яка подарувала мені моє власне спасіння. Це був Колін Тіппінг " Радикальне прощення".
Два роки я мріяла про неї. Бачила та читала відгуки. Постійно забувала то купити, то не було в продажі. Але факт є факт, матеріальні думки дійсно справджуються. Вірте у свою #Мрію.
Схопивши книгу, відкривши першу сторінку і гам-с слізки течуть рікою. Це була відповідь на мої нещодавні роздуми. Господи ДЯКУЮ ВАМ.
Я почала читати цю книгу. Не спочатку моя реінкарнаційна поведінка стала змінюватися. Я все ще досі була ображена на світ в якому і живу. Особливо це стосувалося і чоловіків. Бурхлива агресія. Таємна ненависть.

 Питання "Чому вони такі покидьки?" було за реноме.

Читаючи книгу К. Тіппінга справді намагалася через силу побороти свою образу. Сподівання які потім переходили у розчарування. Я наче розуміла саму ідею. Але не використовувала на своєму прикладі.
Потім дійшла до розділу із цікавою назвою "Моя роль Інкарнації" яка дійсно захопила мізки у мій контейнер знання. Виявляється цитата:

"Якщо Господь дає, знає що ти можеш витримати"

дуже взаємопов'язана із роллю інкарнаційності. Моя душа ще до народження у людському світі, обрала ту роль в якій я повинна вийти. Переживаючи свій особистий етап на емоційному рівні, в моєму житті з'являютимуться люди із подібними історіями.  Це і є прощення. Пробачаючи власних себе, ми можемо пробачити вигадані обіцянки людей. Відпускаючи потребу в носінні тягаря на спині.

З татом відносини налагодилися. Все в нас добре. Я просто побачила у своєму таткові Цінність. Він просто є в моєму житті. Поруч. Він нічого не винен мені. Я його люблю і приймаю таким яким він і є.
Любов це не Гординя. Ти цінуєш Людину просто так. Бо вона також обранец Божий і заслуговує ту саму краплю Любові....як і всі ми.

Моє Життя як калейдоскоп мандрівок. Я не знаю чому все це зі мною стається. Але тепер мені подобається жити у світі в якому я і живу. Кожна істота заслуговує на Життя. Любов. Прощення.
Якщо довго не пробачати, це може перетворитися на нари.
Розумна людина не означає що мудра.
Дякую кожному з Вас за те що є в цьому Житті. Сподіваюся ця публікація стане у нагоді комусь:)
Книга варта Зцілення. Зцілюючи себе, зцілюю тебе.


Рецензии