Наумысна не буду п саць

Наўмысна не буду пісаць па-руску, а толькі на той мове, на якой Гасподзь прмаўляе для свайго НаРоду! Вучыце Мову Госпада!
Атэісты-матэрыялісты, вы мне адкажыце!
Калі ласка, вы мне адкажыце, як такое магчыыма? Гэта проста факты з маёй біяграфіі. Вы адкажыце, калі ласачсачка, як такое магчыма, калі не верыць, што ёсць Вышэйшая Сіла, Гасподзь Бог ёсць на зямлі, Ён ёсць і кіруе ўсімі працэсамі. Вы не верыце, дык праверце факты. Як такое магчыма, што за тры дні да таго, як здарыліся праблемы ў Сухарава (ды ва ўсім Менску) з вадою, я за тры дні набраў ваду ў “Крыніцы” літраў 30-ць., (глядзіце мой Фейсбук), і потым, калі праблемы выкінуліся на ўвесь горад, я толькі здіўляўся і дзякаваў Гаспада, што ён мяне любіць і загадзя папярэдзіў і надавуміў, каб я набраў ваду загадзя…
 Вы мне адкажыце, Стась Карпаў, Юрась Нераток, Глеб Ганчароў і іншыя, хто там яшчэ – атэісты і матэрыялісты? Адкажыце, як такое магчыма? І яшчэ, слухайце сюды, і ўслухвайцеся! Магчыма вы, атэісты і нявернікі, матэрыялісты слухаеце апошні раз!
Як такое магчыма, матэрыялісты, якія не вераць у Вышэйшую Сілу, што  ўсё пралічна і прадумана да апошняй коскі, як такое магчыма? Што ў 1986-тым  годзе, калі рвануў Чарнобыль, менавіта 26-га красавіка, я ляжаў у Жоўтым доме… мне надакучыла ўсё гэта. Надакучыла даказваць…  Укдючыце мазгі, іначай я проста выключу вас. І вас нпе будзе! Вас проста не бдудзе ў гэтым свеце! Я  вас выключаю! Аз есмь!!!


Рецензии