Заява до Мiнiстра оборони вiд Сино-батько-дiда

Заява до Мнстра оборони вд СинобатькоддаЮрий Сафроненко Кількість повторних прочитань понижує рівень деградації що підвищує рівень гарного настрою а це автоматично понижчує рівень смертності Української Нації! Слава Українському НаРоду! Та не буде переводу Козацькому Роду!!!  Мені  роки й рік тому я одружився на вдові віком  роки з річною донькою. Через півроку мій батько одружився на цій ти річній дівчині  моїй падчерці й таким чином став моїм зятем бо моя падчека стала моєю мачухою. Це зробило мого рідного батька моїм пасинком. Крім того моя дружина стала тещею свого власного свекра. Це було б не так прикро якби в нас з жінкою не наодився син. Він став батом жінки мого рідного батька й двоюідним батом мого батька що зробило мого власного сина моїм рідним дядьком! Тепер сестра мого сина моя теща стала ще й бабусею. Це робить мого батька шурином моєї дитини зводна сестра якого  дружина мого батька. А так як невістка мого батька є донькою моєї тещі я  шурин моей мачехи моя жінка  тітка її власної дитини а мій син  племінник мого батька! Це було б ще терпимо якби ж не моя теща – мати моєї дружини дружина мого батька яка також наодила сина який став моїм власним батом оскільки він– син дружини мого батька й одночасно мій шурін. Але син доньки моєї дружини – мій племяш бо я – зводний брат доньки дружини мого батька й тому я дядько сина моєї сестри яка є дочкою мого батька бо він син моєї тещі а так як чоловік матеі є батьком її дітей то я  батько дружини мого батька є дідусем своєї власної дружини так як я  рідний бат свого власного сина. Тому я тепер став своїм власним дідусем! Враховуючи вищевикладене шановний Мініст пош Вас пиняти необхідні міи для моей демобілізації оскільки за законом заборонено призивати на слжб одночасно сина батька та діда! З повагою Синобатькодід. ..Родственная математика для заворота и промывки моска.Несколько лет назад я встретил молодую вдову со взрослой дочерью и мы поженились а через полгода мой отец женился на моей падчерице.Это сделало мою падчерицу моей мачехой а мой отец стал моим пасынком.Кроме того моя жена стала тещей собственного свекра.Идем дальше у дочери моей жены моей мачехи родился сын. Этот мальчикмне единокровный брат потому что он  сын моего отца но он также сындочери моей жены что делает его внуком моей жены.Это делает меня дедушкой моего единокровного брата. Это было бы ещетерпимо пока у нас с женой не родился сын.Теперь сестра моего сына моя теща стала еще и бабушкой. Это делаетмоего отца шурином моего ребенка сводная сестра которого  жена моегоотца. Я шурин моей мачехи моя жена  тетя ее собственного ребенка мойсын  племянник моего отца а я свой собственный дедушка!СловничокжартівничокРодичівство – зв’язок між людьми з наявністю якого закон пов’язує виникнення зміни або припинення прав і обов’язків. Є два види родичівства кровне яке існує між людьми що походять від одного пращура та свояцтво – родичівство за шлюбом між родичами подружжя.Рід – ряд поколінь що походять від одного пращура.Пращур Щур Чур предок покацапськи – найстарший родич по висхідній лінії з боку матері або батька старіший за бабу діда переважно у множині – попередники сучасних поколінь.Покоління – нащадки одних батьків люди близького віку. Часовий проміжок між цими ступенями родичівства –  років.Родовід – історія поколінь певного роду перелік запис що виявляють і ілюструють походження послідовність поколінь  генеалогічне дерево.Родичі рідня – ті хто перебуває в спорідненні з кимнебудь.Родина сім’я – група людей що складається з чоловікажінки дітей та інших близьких родичів які живуть разом  під спільним дахомРОДИЧІ КРОВНІ ПО ПРЯМІЙ ЛІНІЇПрапрадід – батько прадіда батькового або материного діда.Прадід – батько діда батькового або материного батька.Дід дідусь дідуньо дідо – батьків або материн батько.Дідівщина дідизна – спадщина від діда.Дідівство – властиві дідові відчуття родинного зв’язку з онуками.Прапрабаба – мати прабабиПрабаба – мати батькової або материної мами.Баба бабуся бабця бабуня – батькова або материна мати.Батьки – батько і мати щодо своїх дітей.Батькомати – те саме що й батьки.Батьківство – кровне споріднення між батьками і його дитиною.Батько тато татусь неньо – чоловік що до своїх дітей.Побатькові – складова частина власного імені людини що вказує на ім’я батька.Батьківщина – земля батьків рідний край.Батьківщина – рідна країна.Материнство – кровне споріднення між матір’ю та її дитиною почуття жінкиматері.Мати мама ненька матінка мамця матуся мамуся – жінка щодо дитини яку народила.Син синок синочок – особа чоловічої статі щодо своїх батьків.Дочка доня доця – особа жіночої статі щодо своїх батьків.Внук онук – син сина або дочки.Внучка онука – дочка сина або дочки.РОДИЧІ КРОВНІ ПО БІЧНІЙ ЛІНІЇБрат братик братусь братунь братуха – кожен з синів щодо інших дітей тих же батьків.Сестра сестриця сеструня – кожна з дочок щодо інших дітей тих же батьків.Дядько дядя дядьо – брат батька або матері.Тітка тьотя тета – сестра батька або матері.Стрий стрик – дядько по батькові брат батька.Ст


Рецензии