Колонки. Парочка з 2009-го

Ці колонки Я придбав іще до Анатолія,
Мій Перший ПК.
Тоді Їх підключав до Grundig’а
Мій мп3-сд плеер

«Mustek»

Тоді ж, взимку, був від університету в Києві
Треба було перед президентом читати вірші,
В рубриці – інваліди-таланти
Та замість цього нас привезли на дитячий спектакль
І там нам роздали, різні подарунки
В мене був плюшевий білий ведмідь, вкусняшки і наклейки
Одну із них, я почепив на колонку,
Вона і досі в мене висить:
Наче змія-лис, істота зелена на білому фоні

Там, де Я придбав колонки – вже закрився магазин
Придбав за 280 гривень
Кожна на 15 Вт, із встроєним сабом
Придбав на Одну із Перших стипендій
Яку, став отримувати відразу після Першого карантину
В листопаді 2009-го,
Тоді ж мене, на 3-му курсі на державне перевели
Погодя, їх тестував мій кореш «художник» X-Leo
Аж скакали із закускою тарілки
А пізніше – я Сильним звуком ганяв тараканів

2020-11-08


Рецензии