Електрика

Холодний Львів підступний. Я завис з якимись – то хлопцями у ресторані «КРИЇВКА». Реготали, розмовляли про все на світі білоруською, українською, російською, польською. Так, нібито ми були знайомі все життя і зростали на одній вулиці, у сусідніх будинках. Це Львів. Хмільне пиво та добра горілка повільно і впевнено брали нас у полон.
Сніг захопив Львів. Я плентаюся заметеним хурделицею старим містом. Мокрий сніг миттєво застигає, йти стає все складніше. Я починаю мерзнути. Пальці на ногах, ніс та щоки поколює дрібними голками. Мороз лютує не на жарт. Рух зупинився. Хуртовина. Я заходжу до будинку старого вокзалу. За маленьким столом «бістро» з філіжанкою кави Моя Кохана! Яка ж вона чудова та неймовірна!
Лечу до неї, Кохана категорично мене не слухає, демонстративно відвертається та уходить до М., який стоїть біля газетного кіоску і дивиться на нас безжально пустими, водянистими очима made myself.
Я жбурляю всі речі на підлогу, вибігаю на вулицю. Подих перехоплює. Зрадниця сльоза в одну мить перетворюється на лід, а мої почуття водночас стають закам’янілими і застигають. Мій довгий зелений Кадилак стоїть вдалині. Я біжу повз парк. Я прискорююся. Кадилака нема. Він зник. Він розчинився. Я кидаюся назад.
На вокзалі в холі під ручку з М. – моя дівчинка, моє останнє Кохання. Я щосили кричу до неї, що вона зрадила мене, зрадила моє, моє Кохання. Кохана кричить у відповідь: так, так, так!!!Тому що ти – невдячна свиня. Ти безсердечна колода. Титититити!!!!! Ти покинув мене самотню, а сам пішов пиячити з цими… цими бандерівцями, - пошепки, ледве чутно, але потрапляє мені прямо в ціль. Хто вони для тебе? А мені з М. добре. І він вміє … лагодити електрику!
Мій мозок починає танути. А не пішла б ти геть, разом зі своїм пречудовим електричним М. – кричу я та вибігаю на дах вокзалу. У вибухових хмарах кидається місяць. Хуртовина набирає оберти, завиває. Я підбігаю до карнизу. І бачу внизу, вузькою вулицею повільно тягнеться мій Кадилак. Намацую в кишені ключ від Кадилаку, як же так, адже він з першим ступенем захисту. Біжу до виходу з даху. Але виходу нема. Плоский дах як гігантський більярдний стіл починає повільно нахилятися та робити кругові оберти. Холодно. Вітер та хуртовина все посилюються. Я починаю остаточно замерзати. Сила тяжіння тягне мене до краю даху. Я ковзаюсь, прискорюючись до краю. Місяць розриває небо, я бачу свої скорчені посинілі пальці. Місяць дивиться на мене лівим оком і повільно говорить: потяг до Мукачево відправляється через сім хвилин.
Львів, що ти робиш зі мною?

Переклад Олесі Шевчук


Рецензии
Мені таке до вподоби.
Особливо постриб думок Коханої.
Стисло образно.
Дякую!

Петро Домаха   11.11.2020 19:47     Заявить о нарушении
Дзякую, Вам, шаноўны.

Ёхан Леверда   29.11.2020 08:18   Заявить о нарушении