Чоботi Украiньська пiсня на гитаре на 1 струне

КАК играть на гитаре  на одной струне
 "Чоботi" Украiньську пiсню   

ЧОБОТИ
12--7-7
ЧОБОТИ
8-7-7
ВЫ МОИ
5-5-0

ЩО ЖЕ ВЫ НЕ
12--7--7--7
РОБЫТЕ
8-7-7
ЧОБОТИ
5-5-0

ЧО--БОТЫ
2---2-2
ЧОБОТЫ
7-7-5
ВЫ МОИ
3-2-0

ЩО ЖЕ ВЫ НЕ
2-2-2-2
РОБЫТЕ
7-7-5
ЧОБОТИ
3-2-0

Ой купила
 12 7 7 7
чоботи
 8 7 7
з бугая
5 5 0 ,
не бояться
 12 7 7 7
холоду
8 7 7
нічого
5 5 0

Чоботи, чоботи ви мої
12 7 7 ---8 7 7 ---- 5 5 0
 наробили клопоту ви мені…
12 7 7 7 ---8 7 7 ----5 5 0

Чоботи, чоботи з бугая
12 7 7 ---8 7 7 --5 5 0
 не бояться холоду, ай-ай-ай!
12 7 7 7 ---8 7 7 ---- 5 5 0

А це тії чоботи що зять дав, а за тії чоботи дочку взяв
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

Оце тії чоботи що я шив, а це та дівчинонька що любив…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, нічого!

Ой, за тії чоботи хусточку, а хто мені вибере сорочку…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

А це тії чоботи зять купив, а чому ж він гвоздиків не набив…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

Як на річку йшла, то рипіли, а як з річки йшла – гупотіли…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, нічого!
Источник teksty-pesenok.ru

Повісила чоботи на курку, сама сіла плакати у кутку
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

Ой, за тії чоботи з Козину, забрали мою рідну дитину
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

Повісила чоботи на гвозді, сама себе бляснула по iзді…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, нічого!

На городі кури гребуться, а в садку дівчата гуляють…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, нічого!

Приїзджала сваха до свахи, притуляла руку до руки…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!

Ой купила чоботи з бугая, не бояться холоду, нічого…
Чоботи, чоботи ви мої, наробили клопоту ви мені…
Чоботи, чоботи з бугая, не бояться холоду, ай-ай-ай!


Рецензии