Пiсня Пiдманула пiдвiла на гитаре на 1 струне

КАК сыграть на ГИТАРЕ  на ОДНОЙ СТРУНЕ
Украиньськую народную пiсню Пiдманула педвiла ?

Можно совсем не зная нот и даже на не настроенной гитаре!

Играть можно на Л Ю Б О Й струне

Главное по приведённой  С Х Е М Е

Здесь цыфры- НОМЕРА ЛАДОВ на грифе гитары


ТИ СКА ЗА ЛА
3-- 6-- --3--- 6
В ПО НЕ ДI ЛОК
10-----10---8----6

ПИЙ ДИМ РА ЗОМ
5-------8------5----8
ПО БАР ВИ НОК
11----11---10----8

Я ПРИЙ ШОВ ТЕ-
3-- 6-- -----3-------6
БЕ НЕ МА--А
10--10---8----6

ПiД МА НУ ЛА
10---10---10---2
ПEД Вi ЛА
3------3----3

ТiЖ МИ НЕ ТПiД МА НУ ЛА
6------ 6---10---13--- 13 ---11--10

ТiЖ Мi НЕ ПiД ВИ ЛА-А
13 --8--- 8---11---11---10--8

ТiЖ МИ НЕ МО ЛО ДО ГО
3------3-----6---10---10---8---6

ЗУ МА ЗРО ЗУ МА ЗВИ ЛА
10--10---10---2---3-----3------3


Ти казала: «В понеділок
Підем разом по барвінок».
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у вівторок
Поцілуєш разів сорок,
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у середу
Підем разом по череду,
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у четвер
Підем разом на концерт,
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у п’ятницю
Підем разом по суниці,
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у суботу
Підем разом на роботу,
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Ти казала у неділю
Підем разом на весілля
Я прийшов, тебе нема,
Підманула-підвела.
 
Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела,
Ти ж мене молодого
З ума-розуму звела.
 
Я ж тебе пiдманула,
Я ж тебе пiдвела,
Я ж тебе, молодого,
З ума розума звела.

Я сказал тебе во вторник:
"Я уже сто дней  - полковник!
Честь отдай !"  Не отдала!
Подманила! Не дала!

Тыжь мине тподъябнула
Тыжь мине в роддала
Тыжь мене молодого
Всю ночь
Дра хва-ла ла ла


Рецензии