Произносишь

Переклад:

Вимовляєш освідчення стиха…
Запізніле  воно – пропусти.
Я тепер Незнайомка – не втіха!
(Тільки б гордо повз тебе пройти).
Несміяна тепер і царівна.
І, звичайно, уже не твоя.
Пропікає наскрізь погляд гнівний.
Та в розриві вина не моя.
Гасить вітер шовк легкого плаття,
Віддаляєшся ти на очах.
А душа моя горем розп’ята,
І обличчя в набіглих сльозах…
Щастя знов обійшло стороною.
Та даремно за ним не сумуй.
Приховай в пам'ять смуток за мною,
Біль розлуки віршами вгамуй.
Галина Ткачук

Автор: Евгения Позднякова

Произносишь признанье негромко,
Запоздало оно, пропусти,
Я уже прохожу незнакомкой,
Ты помехою мне на пути.
Я пройду Несмеяной-царевной.
И конечно, уже не твоя.
Прожигает насквозь
Взгляд твой гневный,
Но в разрыве, виновна, не я.
Гасит ветер, шёлк лёгкого платья,
Удаляешься ты на глазах
И уже, остывает объятье,
А лицо, в набежавших слезах.
Не судьба
Счастье мимо, сторонкой,
Ты напрасно по мне, не тужи,
В свою память его, как в котомку,
Со строкою моей положи.


Рецензии