Тестовый день Украиноязычная версия

Текст на російській мові за посиланням:

http://proza.ru/2021/03/08/863

ТЕСТОВИЙ ДЕНЬ

Ось і настав щорічний "тестовий день" для чоловіків.  І для жіночої статі "тестовий" - на власну рефлексію на чоловічу реакцію цього дня.  Як добре, що я вчасно "помер" у своїх улюблених соцмережах, і відпала необхідність публічно там "вітійствувати" з приводу сьогоднішньої дати.  Я тепер можу просто інтимно сказати виключно своїй коханій жінці - рідний дружині:
 
  - З Жіночим святом тебе, моя єдина!

І в цьому маленькому реченні геть відсутнє лицемірство.  Як і відсутній душок банальності в моєму побажанні здоров'я тобі, рідна моя!  Якби міг, - поділився б без коливань своїм, - хоч не молодецьке воно вже, але все ж ...

А ще бажаю тобі щиро, моя половиночко, залишатися такою, яка ти ... є.  Адже і через десять років ти саме така, яку я тебе тоді покохав.  А моя, непохитна вже, здатність підлаштовуватися під твою "домінанту" - це чудовий для мене привід подужати, щонайменше, свій сьомий десяток.  Тому що без тебе, саме такої - з родзинкою "стервозності", мені, вочевидь, вистачило б і шести, а може навіть і п'яти тих десятків, щоб виконати своє життєве завдання.

І я щасливий, моє сонечко, що ти єдина жінка в світі, яку я сьогодні привітаю.  Ще раз з Жіночим святом тебе!  І посміхнися!  І навіть вголос!  У тебе дуже-дуже ... звабливий сміх.

http://proza.ru/2019/11/10/1138


Рецензии