Жаба павук. укр

Пливла собі жаба, аж тут павук у воді борсається ...
мабуть з верби впав.
Думала жаба його ковтнуть, алеж він такий бридкий... волохатий!
- Допоможи! Гукає павук
Підпливла жаба і прийняла його на борт, тобто на спину.
А ось і берег.
Вилізла на берег жаба гріється на сонці,
а павук - сопе, не злазить.
І раптом вкусив зелену за спину.
А жаба від болю і несподіванки аж перевернулася .
А павук миттю - вже на дереві.
Не так боляче жабі, як прикро - за що? За моє добро?
- Пробач мені добра жабо,
але порода в мене така - не зміг втриматись!
Наступив новий день
Пливла собі жаба, аж тут павук у воді борсається ...
мабуть з верби впав.
Думала жаба його ковтнуть, алеж він бридкий... волохатий!
- Допоможи! Гукає павук.
Допоможи, честю клянусь - не вкушу.
Допоможи - благаю!
Підпливла жаба рятувальниця і прийняла його на борт,
тобто на спину.
От і берег вже близько і жаба йому каже.
- Он гілочка від верби звисає до води.
Лізь собі на дерево
Павук виліз і питає
- Ти що зелена злякалася?
Я ж слово дав!!!
- Я боюсь не тебе дурню, а твою породу.
Павуки не міняються в часі...
Чи дають вони слово чи ні!
А ти мене, як я ще раз впаду в воду - витягнеш?
-Побачимо!
І було жабі чомусь тепло на серці.


Рецензии