Пакуль дыхаю

Пакуль я дыхаю адным лёгкім, датуль дыхае Планета, датуль і вы жывёце, людзі,  на гэтай Зямлі... Жывіце і радуйцеся, што вы можаце дыхаць... І гэта не жарты. Гэта вельмі сур'ёзныя рэчы, хто зразумее, той і зразумее. Некалі напісаў: "Людзі, людзі, людзі, на ўвесь Божы свет, добра калі будзе, хоць адзін Паэт" - чытайце Анатоля Кудласевіча. Гугліцуе. Я ўсё сказаў... Болей дадаць нічога не магу.  Усё напісана для тых, хто ўмее чытаць. Чытайце і разумейце, я ўсё сказаў. Але калі вы мяне (у адрас сістэмы!) ўканец дастанеце і я нарэшце раззлуюся, то кіну прад'явы Айцу Нябеснаму, вельмі сур'ёзныя прадявы і ён вынішчыць род чалавечы, як набрыдзь і навалач (а вы ўжо пачалі даставаць мяне!) я - як Сын Бога Жывога, - спыню развіццё чалавечай цывілізацыі і заганю вас у каменны век. Так-так. У каменны век. Будзеце жыць пры лучыне... І будзеце сваім дзецям казкі расказваць, што вы па тэлефоне з Амерыкай звязваліся за дзесяткі тысяч кіламетраў, і вам ніхто не дасць веры, што такое было магчыма.  Божа мой, няўжо вы не разумееце простых рэчаў, вы жывёце датуль, пакулья Я вам дазваляю жыць, пакуль Я прабачаю, - гэта дзіка для вас, канешне, але гэта факт. Вы жывёце, усе жывёце з маёй ласкі, пакуль я прабачааю і цярплю вас,  калі мне надакучыць і  скажу, ""Стоп, Госпадзе! Досыць!!" - жыццё спыніцца і перакруціцца на новы віток. І ўсё будзе па-іншаму... Бог любіццццць Беларусь. І Жыве Беларусь! І я - Жыву! Эх', не жартуйце са мною пакуль я жыву. Бо калі я пачну жартаваць з вамі - здохнеце ўсе як рудыя мышы ў полі.


Рецензии