Cерце Господа

(притча)
      
Мабуть мені не спалось й Бога запитав я: -
«Які етапи довелось пройти у пошуку життя?»
- «В Країну Вчинків я відвів тебе спочатку,
де кілька років ти прожив без відкриття»

А потім Він відвів мене в Країну Суму, -
там не збулося неприборканих бажань.
Жив до тих пір, допоки моє серце нерозумне
було. А потім я прийшов в Країну Всіх Коханнь.
 
У полум'я, що знищило усе, у мене я потрапив,
що залишалося від мого его й волі всіх границь.
А потім опинився я в Країні Тиші, - разом
здивовано відкрилися життя і смерті таємниць.

Спитав я - «На духовному шляху етап останній?»
- «Ні! - відповів Господь.   - Я відведу тебе
у серце Храму Божого, у  мого серця штабу»
І Бог відвів мене в Країну Сміху до небес.


P. S. Як навчитися жити добре і з радістю? Наймудріші люди кажуть: якщо ви хочете, щоб життя посміхалося вам, подаруйте їй спочатку свій гарний настрій.


Рецензии