Несподiвано?

Чого я не могла передбачити, так це того, що держава розпочне накладати санкції на "самокатний" бізнес.

Перепрошую,  пані та панове, невже немає іншого способу штрафи збирати?

Знаєте, шановні читачі, я поводилась з 13 до 19 років як анархістка і часто виглядала так само, попри блискучі бали в атестаті та дипломі.

Потім почались державні літконкурси, певна відповідальність перед читачами/слухачами, викладання іноземних мов, писання до престижної інформагенції...

І я почала вірити в доброчесність української Феміди, навіть знаючи про випадки її кричущого свавілля...Багато з нас про ці випадки знають.

Але я все ще (за старим законом, який  деякі розумники намагаються скасувати) є частиною молоді. Мені все ще не 35.

Отже, самокати.

Про них кажуть, що вони травматичні.

Мені роками забороняли навіть пробувати користуватися цим видом транспорту (це про завчену безпорадність).

Але ж інші - в чому винні вони?

Наскільки я знаю, і в Києві, і в Одесі їх можна було орендувати, користуватися ними в межах пішохідної зони (які чітко, наскільки я знаю, не прописані ніде, окрім Генплану міста та, частково, документів Держгеокадастру України).

Люди навіть після 25 років цим бавляться - бо зручно. За кордоном, у США, в ЄС - будь ласка, платіть, користуйтесь. Дехто - студенти, науковці, люди похилого віку можуть і безкоштовно брати час від часу (це вже залежить від індивідуального соціального рейтингу громадянина). 

Замість постачати разом з транспортом наколінники та шоломи в тимчасове користування, берегти й розвивати цей вид транспорту - просто забороняти?

Для всіх? Ви певні, що це класна ідея?

Я поки що не в захваті від такої перспективи...Знайомі молоді спортсмени, серед яких є й відмінники, і майбутні підприємці - також.


Рецензии