Центр Всесвiту NB - тут правда

Прочитала матеріали деяких критиків астрології.
Цитата з книг М.Левіна була і мною прочитана дуже уважно.

Так ось, шановний мій читаче і критику, я в астрологію не вірю взагалі. Я користуюся нею як теоретичною філософською моделлю для підвищення емпатії до інших та розуміння самої себе.

Коли я сама себе "проганяла" крізь психоаналіз, я зрозуміла, що його основні тези в моєму житті не спрацьовують. Наприклад, від природи у мене низьке лібідо. Наднизьке, я це в собі приймаю, і це класно. Я не концентруюся на розмноженні физичному традиційним методом, не приймаю патерналістську модель родини тощо.
У своїй натальній карті знайшла цьому пояснення.

Із фізики я мала наприкінці загальноосвітньої школи 10 балів, здебільшого за хорошу поведінку, а не за  блискучі знання. Тобто я вивчила необхідний мінімум, прийняла більшість тез та пішла собі далі вивчати різні теоретичні та практичні дисципліни як у межах ортодоксальної науки, та і в бурливих водах експериментальних чи міждисциплінарних знань.

Я не можу не відати, що астрологія - це суперечлива галузь знань, і що Земля рухається навколо Сонця, а не навпаки.

Коли я пишу рецензії на деякі книги, я знаю, на яку аудиторію вони розраховані - на людей, які шукають способів підвищення особистої ефективності. На людей, у яких усе гаразд, а може стати ще краще.

Я не продала жодної книги з астрології людині, яка бідує. Для цих людей є підручники з економіки та інші інструменти - субсидії, короткі сертифікатні програми від громадських організацій тощо. Крім того, і скрута - це не назавжди; суспільство, як мені здається, має давати своїм членам нагоду змінювати звички, свій соціальний стан та матеріальні умови буття на краще.

Отже, шановний критику, не вся астрологія базується на геоцентричній космологічній моделі, не всі астрологи чи їхні співавтори, редактори, видавці, публічні промотори є невігласами з точки зору глибини точних наукових знань, і я особисто геть ніскілечки не вірю в теорію пласкої Землі і жодної секунди свого життя в неї не вірила.

Щоразу, пропонуючи якусь філософську, наукову, естетичну чи етичну модель або тезу, я зазначаю, що ці ідеї можуть бути всього лише кроками на шляху розвитку особистості.

Крім того, теоретичні знання можна вивчати і під час життєвої кризи, аби зберегти бодай вольові якості та ясність свідомості.

Функція астрології як галузі знань - надати операнту можливість бути далекоглядним та гнучким, відчути гармонію зі світом, зрозуміти, яку модель сприйняття суб'єктивного часу сповідує саме він.

Саме в цьому, а не виключно в точності прогнозування, і полягає її інформаційна цінність.


Рецензии