Кубiк Трыфтазыну-пародыя на Песняроускую Веранiку

Кубiк Трыфтазіну - пародыя на Песняроўскую песню "Вераніка"
 (Ігар Лучанок -Масксім Багдановіч)

Было цудоўнае надвор`е, і мы гулялі у двары
і я дастаў з кішэні ножык, зрабіць каб надпіс на кары.
і раптам стала вельмі добра,
І мару я ажыццявіў:
Зрабіў я надпіс "Тут быў Вася",
Зрабіў я надпіс "Тут быў Вася".

Няма ўсяго, што раньш было,
Няма ўсяго, што раньш было,
И толькі надпіс "Тут быў Вася",
И толькі надпіс "Тут быў Вася".

Прыбег загадчык з Упраўдома
І моцна лаяцца пачаў -
Сказаў што двор увесь ягоны
Што ўвесь сусвет я сапсаваў.
І  ён гарланіў вельмі доўга,
І хутка надыйшла ўжо ноч.
Сказаў, каб фарбу я узяў
І надпіс сам зафарбаваў.

Няма ўсяго, што раньш было,
Ўсё раптам знікла паплыло.
И толькі надпіс "Тут быў Вася",
И толькі надпіс "Тут быў Вася".

З`явіўся доктар з медсястрычкай,
Яны сказалі "Не сумуй,
А пачастуйся трыфтазінам
Не страшны будзе упраўдом!"
Адразу стала ўсё пафені,
І нават сум амаль прайшоў-
Што значыць кубік трыфтазіну,
Што значыць - кубік трыфтазіну!

Няма ўсяго, што раньш было,
Усё раптам знікла паплыло,
І толькі кубік трыфтазіну,
І толькі кубік трыфтазіну.

Мільгае многа дзён начэй
(З трыфтазінам)
А надпіс ўсё вышэй ярчэй
(З трыфтазінам)

(Аўтар ідэі "і толькі кубік трыфтазіну" - Сяргей Волк)


Рецензии