Бажання

Я по алеї довго йду –
Цвітуть обабіч мене вишні
Думки привести до ладу
Їх шати допоможуть пишні.
Доріг багато перейти
В житті мені не довелося
Людину хочеться знайти
З якою б легко по ним йшлося.
Яка б всі радощі весни
Зі мною щиро розділила
Яка безхмарної пори
У цю алею приходила.
Я хочу, щоб у вільну мить
Вона зі мною присідала
На лаву, й як поталанить –
Пісні всім вишенькам складала.
Не тільки білим їх квіткам
Ми шану будем віддавати
І небу, місяцю, зіркам,
В час пізній будемо співати…
Як тільки ще раз оглянусь,
То бачу – люди метушаться
За справами… На мить якусь
Навряд чи поглядом спиняться
На тих вишневих пелюстках,
Що моє серце потішають
Давно, і на легких вітрах
Усе навколо облітають.
Я по алеї довго йду –
Простого щастя я бажаю
А що для себе віднайду –
Тугу, чи радість – вже не знаю…


Рецензии