Тут важливо лишатись собою

Тут важливо лишатись собою
(Інакше з собою готуйтесь до бою)
Тут маєш крепко тримати зброю
(Слова наша зброя, ми сильні душою)
Тут треба бути в ладах з головою
(Інакше, друже, змирися з судьбою)
Тут треба за брата стояти стіною
(Ти за мною, я за тобою!)

Скільки років тебе мотає по світі?
За скільки років так виросли діти?
Скільки воюєш, одному тобі треба?
Стільки зусиль за для чистого Неба.

Ти не один, і нас тут багато!
Ти не один, заряджаєм гармати.
Ти не один, розпалим багаття.
Ти не один, і тебе не здолати!

Тут важливо лишатись собою
(Інакше з собою готуйтесь до бою)
Тут маєш крепко тримати зброю
(Слова наша зброя, ми сильні душою)
Тут треба бути в ладах з головою
(Інакше, друже, змирися з судьбою)
Тут треба за брата стояти стіною
(Ти за мною, я за тобою!)

Скільки років, мазолі на пальцях?
Скільки в дорозі ще зустрінеш скитальців?
Багато історій розкажеш в стар;сті,
До неї далеко, але вже сиве волосся.

Я не один, і нас тут багато!
Я не один, мене не стримати.
Я не один, мене не злякати.
Я не один, і нас не здолати!

Тут важливо лишатись собою
(Інакше з собою готуйтесь до бою)
Тут маєш крепко тримати зброю
(Слова наша зброя, ми сильні душою)
Тут треба бути в ладах з головою
(Інакше, друже, змирися з судьбою)
Тут треба за брата стояти стіною
(Ти за мною, я за тобою!)


Рецензии