Эвлексир Безсмертиля

Эвлексир Безсмертиля

написано на суржике

*     *     *     *     *    *    *

– Послухай, Микола! А шо с тобой такое происходит?

– А шо происходит, у меня усё путём – всё нормально.

– Та я це про здоровля.

– А шо не так. У меня здоровля як у Кащика-Невмирущика.

– А це як?

– А то шо я знаю секретный рецепт- цей як його…о…
Эвлексира Бэзсмертиля.

– А щшо це за рецепт такый, подилышся.

– А чоб це и нэ подилытыся. Нэма пытань злюхай:

Значыться так– першым делом бэрэш у бабы Гали самогону пивлитра…

Ох у неи и самогон я тоби скажу… Просто Бомба як дви ядерни шо на Японию скынулы…

Дали набыраешь повного рота самогону и…

– Ковтаеш?

– Та не перебывай, нэ швыды а то захлыбнэшся… На чому цэ я зупинився дай згадаю…

А… О… Згадав… Самогону набрав и трымаэш у роти ривно 53 секунды а потим…

– Ковтаэш?

– Тю…Та клята тоби сверблячка у дупу… Выплёвуеш…

– Иии – та ты здурив…

– Я тоби кажу выплёвуешь усю гидоту що у тебе накоплычылась за довгый час

негармодий… гармолий…ного харчування. О…

– А шо потим?

– А потим закусюэш квашеною капустою з лучком та олиэю. И всэ… При цьому ниякои шинки чи сала – боронь Боже нарушить диэту.

– И шо допомагаэ?

– Тааа! Я тэбэ умовляю… он баба Галя вже трэтю хату соби купыла на цьому фармарцыкличному бизнэси.

– А шо з вирусамы?

– Якими вирусами?

– Шо нам расказують по телешызору…

– А той… значить так я тоби скажу:

Менше повторюй за телевизором усяку дурню, нэ мэлы языком про тэ у чому

невпевненый та сопы соби у дви диркы через нис як дыхають индийськи Йоги.

– А цэ як?

– Мовчки…


P.S. Кащик-Нэвмирущик (укр) – Кащей Безсмертный (рус)

*     *     *     *     *     *     *

изменение 10.11.2023


Рецензии