The chunk 71 The message -393-

The first days at home were very boring: almost no orders were received, but she had to be at her computer all the time, to follow the mail. To brighten up the waiting hours, Olga watched Japanese cartoons. Kaoro mentioned a few of them in his letters and she got interested. There was a lot of loneliness in these Japanese cartoons.
Now Olga felt lonely. She missed and thought about Ahmed, but he did not write to her anymore. And he hasn't read her letters for several days. She even sent him an audio message where she apologized for having found photographs of his ex-wife.

The message  85
Hello Ahmed!
You were asking me: "Olga..Why are you so involved with my private life?" Honestly, I don't know what it is exactly in you that holds my interest in you warmed. I suppose I have written to you the second time because I found my impression of you a year ago fine. I forgot that you were rude talking about other people in your letter.
As I have written to you once, you are, kind of, a crystallization of my vision about what a NORMAL man should be like. At least that image I created in my head. Of course, this image is unreliable, easily decomposed due to what I said above. I think the reason I am so curious about you is actually I want to get evidence that the current vision about Ahmed ***ni is right. I cannot help here. I cannot only believe blindly.
What do I expect from you? Nothing. I've got a grasp you have not any interests at my side. What do I want? I have found an inspiring place you know for what. Also, I dream to touch your wrinkly lined cheek with my palm, then stroking your neck like a tree trunk, hugging you, pressing to your body with all my body tightly for to feel your warmth and softness, to grab you like a tree, for to have had a sense, a firmness: I want to live, I want to want, I want to believe, I want to think, I want to love. And let you be made of wood or you are a black hole, it doesn't matter. This was not about sex, Ahmed, just in case I am saying. Sometimes you seem like a fool.


Первые дни дома прошли очень скучно: заявок почти не поступало, но приходилось все время быть у компа, следить за почтой. Чтобы скрасить часы ожидания, Ольга смотрела японские мультфильмы. Каоро упомянул несколько в своих письмах и ей стало интересно. В этих японских мультфильмах очень много одиночества.
Теперь Ольга чувствовала себя одинокой. Она скучала, думала об Ахмеде, но он не писал ей больше. И не читал её письма уже несколько дней. Она даже выслала ему аудиосообщение, где извинялась о том, что нашла фотографии его бывшей жены.

Сообщение 85
Привет, Ахмед.
Ты спрашивал меня: "Ольга, почему ты так увлечена моей личной жизнью?"
Честно говоря, я не знаю, что же это такое поддерживает костер моего интереса к тебе. Я полагаю, я написала тебе снова год спустя, потому что мои воспоминания о тебе были хорошие, когда я нашла портфолио, и я забыла что вы были грубоваты говоря о других людях в своем письме.
Я  уже писала тебе раньше, что твой образ собрал в себе все самое существенное из того, что я хотела бы видеть в НОРМАЛЬНОМ мужчине. По крайней мере, в моем воображении. Конечно, этот образ ненастоящий, он легко разваливается из-за того, что я говорила выше. Я думаю, что причина, по которой я так любопытна к тебе, в том что я хотела бы получить свидетельства того что мое настоящее видение Ахмеда ***ни истинно. Я ничего не могу с эти поделать. Я не могу верить слепо.
Что я жду от тебя? Ничего. Я поняла, что у тебя нет ни малейшего интереса ко мне. Что я хочу? Я нашла место, которое вдохновляет меня, ты знаешь, для чего. Еще я мечтаю прикоснуться к твоей морщинистой щеке ладонью, потом погладить твою шею, как ствол дерева, обнять тебя, крепко прижаться своим телом к твоему, чтобы почувствовать твое тепло и мягкость. Обхватить тебя, как дерево, для того чтобы пришло чувство, уверенность: я хочу жить, я хочу чувствовать, я хочу верить, я хочу думать, я хочу любить. И пусть ты сделан из древесины, или ты черная дыра, это не имеет значения. Это не о сексе, Ахмед. Иногда ты кажешься мне дураком.


Рецензии