Поле

Десять-п'ятнадцять рухів та готова одна штука. На стіл упаковки її. Ціна їй - копієчка.
Батон хліба коштує шістнадцять копійок. Батон можна їсти близько години. За годину можна зробити більше штучок, ніж коштує батон. Менше немає сенсу займатися цим.
Робиш рухи, відпрацьовані до автоматизму і тихо ненавидиш – у голові жодної думки, жодної високої мрії.
Ох, скільки штук треба зробити, щоб вистачило всім. Спочатку всім, хто між товаром та грошима, і, потім, усім, хто поруч.
А колись були високі мрії!
 
- Фіма! А в чому затримка у небесної брами? Душі до чистилища майже не надходять. Люди безсмертя вигадали?
- Творець, душі через браму не поспішають проходити. Топчуться зовні, збираються групами, спілкуються.
- Спілкуються??? Їм же нема чим!
- Знайшовся один. Навчився свою оболонку репрезентувати спочатку фігурками, потім символи освоїв. Інших навчив. Вони вже там абзацами виглядають. Так і спілкуються.
- А в чистилище чомусь нейдуть?!
- Не поспішають. У нас як: одних у рай, інших у пекло. Там муки, а там нудьга. Часу вони мають вічність. Типу, наговоримося, а потім...
- Що ж таке? Де він?
- Та он там.
 
- Вітаю тебе, новоприставлений! Порядок ламаєш. Сам у небесну браму нейдеш та інших каламутиш!
- Мені у вашому чистилищі, мабуть, нічого робити. Не був віруючим за життя.
- ???
- Народився я в країні, де правили комуністи, а вони відкидали віру. І не хрестили мене при народженні. Так і виріс без віри. Коса мене й не знала, куди тягти. Викинула мене біля брами… Моніту. Поки розібрався, як тут усе влаштовано у піднебессі і рушив по брамі. Дійшов до ваших. Тут черга. Я черги з життя терпіти не можу. Присів осторонь, може вона закінчиться. А потім думаю, чи сюди мені? Там далі Маркс із Леніним брами тримають, так я і комуністом не був. Інші ворота теж не мої. Моїх і немає, виходить. Біля твоєї брами душі більш-менш мені ближче. Ось і лишився я тут. А через браму мені йти - відразу в пекло запроторять. А за що?
- Гаразд. Погуляй поки що тут, я подумаю, куди тебе прилаштувати.
 
- Коса! Ти відправишся за черговою партією, захопи цього і перекинь Крішні. Я з ним зв'яжусь.
- Харі! Там тобі новоприставленого доставлять від мене. Реінкарнуй його в дерево. Таке, що довго живе. О! У дуб! (Поки він там, я поверну порядок у браму небесну.)
 
- Тана! А що ти розгублено по чистилищу кидаєшся? Сам ніколи не виходив, всі чорти твоїх грішників приймали.
- Ти спеціально? Новий прийом проти мене вигадав? Ось кидаюся! Сам хочу переконатися, що грішників у чистилищі немає! … З'явився перед небесною брамою “покійник”. Мало того, що душі особливо й не йдуть у чистилище, так він організував душі покійних попів, та ченців і ті прямо перед брамою відпускають гріхи новоприставленим, які перед смертю не встигли покаятися. І так, останнім часом грішних мало було, а тепер взагалі зникли!
- Чекай, я ж його на реінкарнацію в дуб на землю відправив. Крішна передав, що прохання моє виконав. Він знову з'явився?
- Оголосився!
 
- Привіт тобі, що повернувся! Ти так швидко повернувся, що я не встиг навести лад перед небесною брамою. Як так вийшло?
- Привіт, Творець! Так, так сталося: мене реінкарнували в дуб. У саджанець, звичайно. Висадили на галявині регенерації лісу, але мене незабаром розчавило важкими колесами лісовозу, на якому тікали браконьєри від лісничих.
- Повернувся, виходить! І влаштував нам нові проблеми! Як ти так додумався?
- Я, коли дубом був, душа та пам'ять у мені залишалися. Ось я й думав… про те, про це. І серед усього іншого прийшла така ідея: що там у пеклі робити. У раю, все ж таки, більше можливостей.
- Які можливості?
- Можливостей щось створити, до чогось додуматися. І в цьому ключі. А в пеклі одні тільки муки. Зосередитись неможливо. Приходить ідея: а що, якщо організувати відпущення гріхів перед брамою. Ще до чистилища. Тут я знову потрапляю сюди. Ну, не одразу, а до Крішни. Дістався, обговорив ідею з іншими душами, вони підхопили. Відпускають гріхи тепер.
- Винахідливий ти який!
- Винахідник із мене не дуже, а ось раціоналізатор я був за життя визнаний і в найкращих ходив. Винаходжувати нудно: багато інформаційної метушні. Шукай прототип, оформляй бланки за правилами, мито плати – не маленьке. А раціоналізацією займатись простіше. Залізок набрав, зварганив із них щось. Запрацювало – раціоналізація. Не запрацювало – далі покращуй. … Я так вічний двигун зібрав. Ну не вічний, звичайно, а той, хто добирає енергію з космосу. З ефіру, як вважається. …За це мене вперше й убили. Не знаю, хто…
- Так це був ти! Не з космосу ти відбирав енергію, а в нас із неба. Ми через твій двигун не знали, як заощадити - стало не вистачати. Довелося ворота шумерів відключити - вони все одно давно вимерли. Адже було сказано на землю, не робити вічних двигунів!
- То це за твоїм наказом мене гримнули?!
- Ні, там у вас є свої. Енергетики!
- …
- Так і бути, сиди тут. Я подумаю, що робити з тобою.
 
- А як звати тебе?
- Так! Я думав про це. …Тут я дух, а виглядаю як дим. Клич мене Дих.
- Так ось, Дих, у мене є два варіанти, куди тебе прилаштувати, щоб ти мені не заважав: реінкарнувати тебе в людину, в твою ж країну - там не все гладко. З твоїми здібностями може вдасться виправити становище.
Другий варіант, йди, справді до Маніту. Там немає ні раю, ні пекла, просто сиди собі з рештою.
- Ти обереш чи мені вирішити?
- Я за вдачею більш практик. Сидіти довго не витримаю.
У моїй країні розумні не потрібні, це я ще за життя зрозумів. Та й взагалі у світі розумних недолюблюють.
А можна мені в космос? Я у вакуумі не розчинюся?
- Захочеш – не розчинишся. Ми, отже, знаходимося одразу над озоновим шаром. Тоненький прошарок. Оком не видно. У космосі розрядження більше буде, але душа може втриматися. А що тебе там манить?
- Хочу пошукати собі якусь матерію.
Там на землі мав охоронця. Так він міг викликати душі і вони в ньому посилювали м'язи під час боїв. Він робив неймовірні рухи. Збоку здавалося, що всупереч інерції змінював напрямок. Або бив без розмаху, але з великою силою.
Я зрозумів, що душа може впливати на матерію. Навіть теорія вишикувалася - командне поле.
Я хочу злітати до пояса астероїдів і спробувати вплинути на них.
- У космос, то у космос. Тільки я пораджу відразу далеко не відлітати, а потренуватися поряд. Навчишся тримати душу цілком, тоді лети, куди хочеш.
І ще. Тут на кордоні з атмосферою багато дрібних частинок пролітає. Є такі, що летять рівно із Землею. І ганятися не треба. Пробуй на них.
Поле, кажеш, командне. Може й поле. Цікавий погляд.
Я так Землю створив. Почав із малого й накачав цілу систему. Існує досі. Може й тобі вдасться. Дій.
Головне, йди і не заважай нам.


Рецензии