Прошу за сыновей. Виктор Калина

Прошу за сыновей.

 Виктор Калина.
https://www.youtube.com/watch?v=LXQo1hfkZK8


Господь, прошу за сыновей
За сыновей горою
Ты любишь всех своих детей
Они того ведь стоят
И если в дальнем их пути
Они с пути собьются
Для них свечу зажги в ночи
Чтоб в дом могли вернуться

Припев:

В кругу мне близких и родных
Произнесу, взирая к Богу
Благословенья всех святых
Им верную дорогу
И поднимая свой бокал
Произнесу: За сыновей!
Господь с тобой, я жизнь им дал
Господь, храни наших детей!

Убереги от ветров злых
Их от лихой кручины
Я вижу мальчиками их
Хотя они мужчины
Когда же час придет уйти
Когда меня не станет
Я знать хочу, что с ними ты
Беда их не достанет

Припев: 

В кругу мне близких и родных
Произнесу, взирая к Богу
Благословенья всех святых
Им верную дорогу
И поднимая свой бокал
Произнесу: За сыновей!
Господь с тобой, я жизнь им дал
Господь, храни наших детей!


ПЕРЕВОД.


Прашу за сыноў.

Віктар Каліна.

Гасподзь, прашу за сыноў
За сыноў гарою
Ты любіш усіх сваіх дзяцей
Яны таго ж стаяць
І калі ў далёкім іх шляху
Яны саб'юцца з дарогі
Для іх запалі свечку ў ночы
Каб у дом маглі вярнуцца

Прыпеў:

У коле мне блізкіх і родных
Вымавіў, пазіраючы да Бога
Блаславення усіх святых
Ім верную дарогу
І падымаючы свой келіх
Вымавіў: за сыноў!
Гасподзь з табой, я жыццё ім даў
Гасподзь, захоўвай нашых дзяцей!

Убереги ад вятроў злых
Іх ад хвацкі журбу
Я бачу хлопчыкамі іх
Хоць яны мужчыны
Калі ж гадзіну прыйдзе сысці
Калі мяне не стане
Я хачу ведаць, што з імі ты
Бяда іх не дастане

Прыпеў:

У коле мне блізкіх і родных
Вымавіў, пазіраючы да Бога
Блаславення усіх святых
Ім верную дарогу
І падымаючы свой келіх
Вымавіў: за сыноў!
Гасподзь з табой, я жыццё ім даў
Гасподзь, захоўвай нашых дзяцей!

Не верьте фейкам, клевете.
А верьте сыновьям ...


Рецензии