Гюнтер о Дим. Кто я. Латынь

Infernum est inanis. Omnes daemones sunt hic. W. Shakespeare
Ад пуст. Все бесы тут. У. Шекспир

In multis fidei est imago daemon - contra naturam, inhumanum, terribilis. Nihil est bonum, et lucida relinquetur in eo. Tantum terrere abyssum. Tantum nigra gurges pro anima, quae nunquam fuerat. Quamvis dicunt quod non est tenebras sine luce, et lux sine tenebris.

In contra ad clara principio, quae et illuminat et calefacit totum mundum, cum eius omnia circum amor, Tenebrae inventa. Trahens humana vitia ex profundo animarum, et prodit haec animas ad aeternum opprobrium pro sua infirmitate et defectu voluntatis. Interim in creaturis writhing in interemptae conscientiae, ira, desperatione, infirmus in spiritu. Et non refert quam dolor et sapientes sunt. Quisque infirmitatibus.

Et terrere vos, cum hoc a iuventute – si non obedire, avunculus tuus veniet et vos auferat. Quamvis nemo dixit, quod "patruus" quid opus est omnino. Aut statim - a tibus in caput - te pati in aeternum, quia opera tua et opera. Vivamus ius, non ausus optare tantum. Qui aliud esset audire ad tales orationes, sed in animo ventus ... Non, et sunt tales. Sed pro maiori parte, et intelligere, quod prima non dare usque ad "patruus" pro aliqua causa. Nisi affert quaedam beneficia.

Omnis habet sua cogitationes et sententias in hac materia. Et haec theosophical iurgia non quievit pro duobus millenniis. Fere quamdiu humanum, elf vel dwarf vivit in terra.

Tantum monachi at haec omnia cum a mollis risus et arcano tacita. Fortasse aliquid scire. Habent ioannis pauli pp nexu cum Lumine et intelligere, ubi omnia futura.

Sic, Tenebrae. Daemonum, daemones, monstra, manes... omne quod est incertum, periculosum, meticulosa, vel quae mors. Latrones, latrones, homicidae, fures. Et omne, quod potest auferre talis concupivi opes et commodo. Sunt Tenebrae? Aut sunt ut infirma metiri volunt, concedentes ut resonat, ut alii? Et quam mensura, quantum Tenebrarum in aliis?

Et si nullae leges, sed solum moribus, forsitan esset vixit aliter. Post omnes, per et magna, non aliquid prohibetur – est culpa in anima humana, quod succumbed, infirma, ut provocations. Et qui, quod absit, tentantes eum, pro viribus minutatim? Et non est necesse dicere, quod hoc est officium. Populus potest tractare se sine daemones.

Aliquis semel edidit ex profundo eius conscientia, cogitatione: "Infernus est inanis. Omnia daemonia sunt hic." Et non amittere proelium in anima post mortem. Et durante vita sua. Aut vincere. Pendet homo. Et nihil est ad ventilabis officium super inferna entia. Daemones non confundamus quis nihil et enim libero. Solum si vos es certus de eventu.

Hoc enim, volo, ut arcum et declarare unum magis subiectivam veritatem: non refert, qui sum. Refert, qui in te sunt. Et tunc secundum desideria.

Перевод вольный и творческий:

Во многих верах есть изображение демона - противоестественное, нечеловеческое, пугающее. В нем уже ничего не осталось доброго и светлого. Только пугающая бездна. Только черный вихрь вместо души, которой они отродясь не имели. Хоть и твердят, что не бывает тьмы без света и света без тьмы.

В противовес светлому началу, всеобъемлющей любовью своей освещающему и согревающему весь мир, придумана была Тьма. Вытаскивающая пороки человеческие из глубин душ, и предающая эти души вечному порицанию за слабость и безволие их. Глумящаяся над корчащимися в муках совести, гнева, отчаяния, слабых духом существ. И все равно, насколько умны и мудры они. У каждого есть слабости.

И этим пугают с малого возраста – не будешь слушаться, придет дядя и заберет тебя. Хотя никто того «дядю» не спрашивал, зачем ему это надо вообще. Или сразу – обухом по голове – вечность страдать будешь за дела и поступки свои. Живи правильно, многого желать не смей. Кто бы еще слушал такие речи, да на ус мотал… Нет, и такие имеются. Но в большинстве своем, рано понимают, что «дяде» он не сдался ни зачем. Если только это выгоды определенной не несет.

У каждого свои мысли и мнение на сей счет. И теософические споры эти не утихают вот уже пару тысячелетий. Почти столько же, сколько живет на земле человек, эльф или краснолюд.

Одни только монахи смотрят на все это с мягкой улыбкой и загадочно молчат. Возможно, что-то знают. Постигли связь со Светом и понимают, куда все идет.

Итак, Тьма. Бесы, демоны, монстры, призраки… Все, что непонятно, опасно, пугающе или несет в себе смерть. Бандиты, грабители, убийцы, воры. Все, что может отнять такое желанное богатство и удобство. Являются ли они Тьмой? Или такие же слабые, поддавшиеся отголоскам, как и остальные? И как измерить количество Тьмы в других?

И если б небыло законов, ограничивающих поведение, может и жили бы по-другому. Ведь, по большому счету, не делают они ничего запрещенного – это ведь вина души человеческой, что поддалась, слабая, на провокации. А кто же запретит испытывать их на прочность ежеминутно? И не надо говорить, что работа такая. Люди и без демонов сами справляются.

Кто-то когда то изрек из глубин своего сознания мысль: «Ад пуст. Все бесы здесь». И битву за душу мы проигрываем никак не после смерти. А при жизни. Или выигрываем. Тут уж от человека зависит. И нечего спихивать ответственность на инфернальные сущности. Бесы зазря и забесплатно никого не путают. Только если в результате уверены.

За сим хочу откланяться и разъяснить еще только одну субъективную истину: без разницы кто я. Имеет значение – кто вы. А дальше уже по желаниям.


Рецензии