Открытое Письмо Послу Украины

Відкритий Лист

Пану Євгену Корнійчуку,

Надзвичайному та Повноважному Послу України у Державі Ізраїль
За мотивами
(174) Сколько Израиль "задолжал" Украине? - YouTube

http://proza.ru/2022/03/31/623

Шановний пане Корнійчук!

Кілька днів тому Ви провели прес-конференцію у м. Тель Авів.
Вже не перший раз, Ви звинувачуєте нашу Державу у тому, що вона не бажає допомагати Україні відбивати агресію Російської Федерації.

Я народився та виріс у м. Могилів – Подільський на Вінниччині. Я закінчив школу з українською мовою навчання та отримав академічну освіту у Чернівецькому університеті.  Я ніколи не забуду, коли мої одногрупники дивувалися: "ти володієш українською краще, ніж ми"…
Вже майже 32 роки я  пишаюся тим, що я - громадянин Держави Ізраїль. Тому мені забажалося поділитися з Вами моїми роздумами з приводу Ваших звинувачень щодо моєї Держави.

Перш за все, Ізраїль – суверенна держава, яка, наскільки мені відомо, не має ніяких стратегічних  обов'язків щодо країни, яку Ви маєте честь представляти у нас.
 
По-друге, мої співвітчизники збирають кошти, щоб передати на розвиток тер оборони та ЗСУ. На скільки мені відомо з відкритих інформаційних джерел декілька наших громадян, які пройшли дійсну військову службу у елітних підрозділах Армії Оборони Ізраїлю, знаходяться у підрозділах ЗСУ  та надають допомогу Вашим солдатам. Мені, як і багатьом іншим людям, що народилися та виховалися в Україні, було дуже прикро, коли виявилося, що ми не можемо нести на склади одягу не нові речі…

Щодо надання більш вагомої військової допомоги Україні зі сторони нашої держави, то це прерогатива тільки наших урядовців.

Я підтримую нейтральний статус нашої держави щодо військової операції, яка, нажаль, розгорнулася на території України, у якій багато втрат з обох сторін. 

Я бажаю Вам скорішої перемоги над ворогом!

З повагою,

Залман Винокур, Магістр Англійської Філології, Сертифікований Викладач Англійської Мови (Коледж Трініті, Лондон, Велика Британія), Сертифікований Перекладач, Волонтер Міжнародного Руху за Права Інвалідів,
POB 196, Ashdod 7710102,
Mailing Address: johnpen1954@yahoo.com
Cellphone: 0526945095
   

   


Рецензии