Награться

В мене є умовна "травма", біль з дитинства:
Я не награвся в приставку, Денді.

Вона була в нас з 1996 р. ЇЇ подарували батьки моєму старшому брату.
Я пам'ятаю запах касет-катріджів, які вони на дотик, пам'ятаю малюнки - фоновий опис ігор на них, всі чаклування з антеною, пістолетом...

Чітко бачу зараз як тоді: Ввечері червня, Я грав в Tokkyuu_Shirei_-_Solbrain/цю гру іще всі знали як "Робокоп-3" - а за моїм вікном нудьгувала моя подруга дитинства Юля. Так як мене вона на той момент трохи втомила своїми витівками - Я із задоволенням віддався грі, навіть дуже цінуючи її компанію, навіть попри її шкодливість, навіть про ідеальну гармонію, душевну гармонію з нею в усьому.

Я не знаю, як вона могла мене забути. Але це мене спантеличило, вже тоді, через довгі 7 років.

І все це пов'язано.

Я пам'ятаю в які ігри тоді грав в останнє: Кастельванія, "Метал Ґір"

в 1998-му, влітку брат віддав її... поміняв на бінокль. І в мене був розрив - від нестачі приставки в житті.
Мені іноді чи разово снилися сни, де Я граю. І знаєте, Я чітко пам'ятаю основу одного сну: 4ий рівень "Ніндзя Гайден".

Вже пізніше, завдяки Неймовірному Корешу Антону - він дав мені диск з всяким і там був емулятор NES з іграми! Блаженство.
Мої болі сцілилися. Але вони живі в пам'яті. Я знову мав доступ до більшості улюблених ігр. Дотепер. І навіть роздрукував потрібні картинки, зробив скріншоти - особливо кадрів з того сну.
Тепер, Я люблю дивитися тематичні передачі на ютубі,
де/як люди грають в різні консольні ігри, складніші;
історію та розвиток ігрових серій, приставок, консолей, фірм проектів;
підписаний і читаю на ігрові новинки на основних медіа ресурсах
Причина - в відсутності доступу до них, з фізичних та матеріальних причин, +відсутність часу та інтересів до нового типажу чи сюжетів ігр.
Я вирішив для себе: Нічого, якщо в мене цього немає - Я можу компенсувати цю відсутність відео-інформативами, бути в курсі всього.ю що мені цікаво. І це працює.

Хоча, в мене є певні мрії: мати в наявності та зіграти в всі випуски Супер-Контра, Нідзя-Ґайден.
Деякі ігри, тобто саме Супер-Контра, відео про неї, її сюжет та генезис - вплинули на мої подальші життєві смаки та життевий смак. Тонко, філігранно - але вплинули і вплинули тільки в найкращому катарсисному сенсі. Книги, Музика, Настрій дня та світоглядні, більше творчі добудови в базис


Рецензии