Тiзергейт. Норвезькi глибини-2. Школа AM

Ви розумієте, що намагалися розворушити?

* Я фіксувала "навчання" в конспекті, потім пробувала перекладати мовами західних країн".


Чому інформаційний центр Ви називаєте "Школою альгоменеджменту"?

- Це моя витівка заради збереження мобільності та конфіденційності учнів та учениць "школи". Можливо, це не перший приклад постнекласичної номенклатурної маніпуляції та прожектерства.

Оформлені реальні патенти на фіктивні винаходи реальних людей.

Схематично це можна позначити так: + - + 

- Як Ви взагалі проникли туди, якщо за даними МРТ 2012 р. вже мали мало не повністю ліквідовану уяву? Альгоменеджмент без уяви - це якась космогонічна нісенітниця.

- Потрібно розуміти постісторичний момент. До альгоменеджменту бралися люди, які розуміли, що їх занедбали соціально або яким протягом десятиліть не давали жодних
стабільних місць в ортодоксальній науці. Їх називали квакерами, фріками, антинауковцями, вигнанцями, брехунами. Загалом, їх називали ким завгодно, крім грантоїдів. Найчастіше їх помічали як "мозкобрухт".

- Їм пощастило меншою мірою, ніж панові Фреско?

- Якщо я кажу, що не знаю, це дійсно означає, що я маю прогалини в знанні фактології та хронології подій. Можливо, навіть системні. Я не маю чіткого наміру в цій ситуації викривляти реальність.

- Чому оформлення монографії перетворилося на великий денс-перформанс?

- Денс-перформанс - це логічне продовження монографії, а також її адаптація до темного варіанту світу майбутнього.

- Тобто?

- В "крокодила" Ви грали колись, даруйте за пряме запитання?

- Можливо, в моєму оточенні це було не настільки популярно. Ми могли грати в покер, снукер та мілілітр-боул.

- Тут уже мені незрозуміло.

- Мілілітр-боул - це гра надбагатих громадян Першого світу. Це спроба ювелірно припаркуватися біля входу до Superbowl Arena за 10 хвилин до початку змагань та ввійти туди...

(NLP-пауза)

- Правильно, так як ми з Вами почули.

- Ну ось, собі в нові наукові керівники я обрала людину, яка розшифрувала термін "деклінізм", який я показала жестами.

- А це часом не порушує чистоту експерименту або послідовність наукової парампари?

- Ресурсів на момент гри було замало, тож я намагалася бути зрозумілою, дотепною, актуальною й дотримуватись етикету. Це вже потім, коли закрили газету й почали недвовимірно тиснути на канал, я зрозуміла, що опонент поставив "енку" замість "галочки".


Рецензии