Тiзергейт. Норвезькi глибини. Продовження

Постселекторне повідомлення надійшло на портативний комунікатор Маестро ді Чильєджі майже вчасно.

"Знову вона" - пробуркотів він, намагаючись скинути звуковий сигнал.


"Якби я у Ваші 16 після Вашого першого відрядження шукав Вас так наполегливо, як би Ви відреагували, ящірко моя довготеломерна?" - нарешті прошурхотів він.

"Я також сподівалася, що історія про "Директиву 26" та її славетних авторів, фундаторів, критиків та виконавців бодай якось Вас пробудить зі стану адміністративного анабіозу" - голос "ранньої пташки" був трохи скрипучим, але незвично бадьорим.

"І що далі?".

"Я не вмію робити негативні висновки у масштабах, які нагадують Ваші".

....

"Ви з'їли всю історію чи маєте сумніви в моєму баченні?"

"У баченні сумнівів не маю, але звістка про моє переведення до цього "монастиря" було досить неочікуваним, надто після того як я знайшла в своєму листуванні уламки чужого коду".

"Ви ж не перша жінка у Всесвіті, яка безпідставно вважає індусів зі штату Керала янголами. Мабуть, і не остання".

"Нагадаю цифри. Там не 800 000 сумарний глядачопотік, а щось біля 5,9 млн".

"І? Вам усе одно? Вам байдуже?".

"Я остерігаюся сама себе. Мені за фахом має бути байдуже. Педагогів вищої школи, які критикують "Директиву", меншість, і ця меншість навряд чи здатна змінити ситуацію докорінно. А що таке меншість від меншості статистично?"


"Там, де Ви є, де б Ви, пані Лайквайз, не були, Ви можете застигнути бодай на хвильку?".

"               "

Пауза на постселекторі тривала щось біля 45 секунд.


"Та дихайте, дихайте вже!"

"В сенсі?"


"Я питаю, чи байдуже Вам усе те, що від мене залишилося?".


"Ви мені закидали гіперактивність, тож я мовчала протягом 45 секунд".



Це дрібка від дрібки відсотка.

Від мене, а не від Вас, за таких умов залишається дрібка від дрібки відсотка.

Тінь. Похідна. Абстракція.


Ви не вірили мені, коли я розповідала про писання "Директиви".

Ви не повірили тоді, коли я висунула версію щодо синтезу вчень.

Ви мали сумніви навіть тоді, коли я для себе (в першу чергу для себе, а вже потім - для Вас) влаштувала мало не повномасштабний косплей за мотивами "Намєдні".

Я шукала спільного грунту в небесній канцелярії.

Тепер, коли я спокійно собі щось технічно вдосконалюю, Ви . . .


Чому я маю вірити адресі електронної пошти?

Ви прибули туди, де здоровий глузд перетворюється на недолік, а принциповість - на прокляття.

Ви назвали моє місто чим?

Паралельною реальністю.

Це дещо інше.

Це голограма на воді.

"Чому Ви мовчали про 15 років булінгу, мобінгу та шантажу?"

Бо я знала, майже повністю була певна, що те, на що ми скаржимося, важко припинити. Це навіть не гіпотеза. Це дагеротип.

На дагеротипі що?

"Як завжди, далекі землі".


Рецензии