Вiрус паэзii

Вірус паэзіі зноў у свядомасць пракраўся
і не ніякага лекі ад гэтай заразы вясновай,
зноў раблюся і я тупаватым, заўчаснай ценем,
ценем вялікіх, іх дум, што завіслі ў мозгу
неяк ратуюся, і…
Адчуваю - зноў,
пераадолеўшы гнеў іпахондрыі, пачуццёвую,
зноў змагу,
зноў змагу я пачуць чараўніцтва ў дыханне словы…

Вось - зноў дыхае, машынамі дыхае шашы,
і галубамі закіпае вясновыя даху,
чую, як карані дрэў шастаюць, увінаючы камяні,
адчуваю, як наліваецца сокам
драўняная скура звініць…

Праз сябе прапускаючы ўсю гэтую несусветную дур,
я разумею, што я ніякі не паэт,
а вясны метран-
паж,
буянства яе ў маім целе – зараза.
Яна
зноў вершамі, маімі вершамі
Ця
жар
на
я.


Рецензии
Доброго утречка,Ицхак!

Быть в сознании, пусть даже тенью великих мыслей лучше, чем вовсе не быть.

Особенно понравилось - слышу, как корни деревьев шуршат, обвивая камни...

Бесподобно!!!

Оксана Светлова   17.10.2022 06:54     Заявить о нарушении
Оксана, спасибо, очень рад встрече!

Ицхак Скородинский   17.10.2022 17:37   Заявить о нарушении