Painless

Аз се скитам след последното израстване
и разплитам сякаш лъч от светлина.
Думи празни се люлеят и разпадат се
и разкриват силуета на жена.

Аз се скитам сред тресавища на болката,
а щурците нежно свирят във дует.
Остани със мен, обичай ме дотолкова,
както влюбен във Мадоните поет.

В дъга се влюбва тя и продължава
да страда по неземната луна.
Живота бавно цикъл удължава,
тъй влюбен във поредната жена.

Едно лице се взира тихо от отвъдното
и изчезва бавно пулса на нощта.
Песен на щурче  търкаля се по стръмното,
няма нищо между мен и любовта.

Тази нощ за мен е моето причастие
над мен се вдига бавно кръста на монах.
Невестите постигнаха съгласие,
а съпрузите са вече само прах.


След смъртта невестите постигнаха съгласие,
а съпрузите са вече само прах

© Serenity Anderson, All Rights Reserved


Рецензии