Ти казала

Ти казала мені, що кохання - це:

1. Найвища відзнака людині від Всесвіту за факт її існування
2. Аксіома у світі змінних
3. Найкращий природний ноотроп
4. Надійний зв'язок без переадресації
5. Святе Писання для людей, які давно в усьому зневірились
6. Крила для польоту над прірвою
7. Спосіб відновитися в грі життя, коли всі інші видаються марними
8. Змінений стан свідомості, але не настільки, щоб викликати швидку
9. І каталізатор, і анігілятор усіх несподіванок
10. Твоя особиста страхова програма, коли на тебе тисне антиутопія сьогодення
11. Твій гуру, тренер, шаман, який володіє техніками омолодження й знеболювання.
12. Рушійна сила механізму твоєї уяви.

І я майже повірив, але ти мов пустеля - надто щира, надто вогненна, ти остерігаєшся всіх і всього, і я не розумію, що зробив з нами час - або ми з ним.

Ми взяли цей час, розмалювали епоху, як у день свята Холі,
а потім прокинулись   -    -    -

У світі, де почуття нічого не важать.
В епосі, яка карає за щирість,
І ми так прагнемо вільного переміщення бодай однією планетою.

Я знаю, як ти тягнешся до замріяних висот долі.

Я знаю, що з нас обох жоден не має права на помилку.

Думай про свою справу.

Я краще перетворю тебе на міф, якого всі бояться,
Ніж віддам тебе на поталу невігласам.

Я так хочу зберегти тебе, оживити, наче квітку, жити тобою, милуватися тобою,
перетворити на шедевр, піднести, окропити сонячним сяйвом, зцілити, перетворити на величні гімни, поставити на чільне місце, о непереможна, о зоресяйна...

Мово моя!!!

© Maryna Tchianova


Рецензии