Песнь 5

Мой Царю' и мой Бо'же,
я'ко помолю'ся, Го'споди, к Тебе',
разуме'й мое' зва'ние,
зау'тра глас мой услы'ши,
внуши' мо(я)и' слова, (глаго'лы)
зау'тра Ти предста'ну, и мя у'зриши,
вонми' гла'су моего' моле'ния.

Го'споди, я (аз) же мно'жеством Твоея' ми'лости
в дом Твой вни'ду,
поклоню'ся ко хра'му Твоему' свято'му,
в Твое'м стра'се,
наста'ви мя Твое'ю пра'вдою,
враг мои'х ра'ди,
испра'ви мой путь пред Тобо'ю,
Го'споди.

Я'ко Богу не угодно зло , (беззако'ние не хотя'й)
не присе'ли(')тся к Тебе' злодей. (лука'внуяй)
Всех(я) (де'лающыя) беззако'ников(ия)            
возненави'дел еси',
лжу глаго'лющих(ыя) всех(я),
погуби'ши.
Ниже' пребу'дут злодеи (беззако'нницы)
пред оча'ми Твои'ма:
гнуша'ется Госпо'дь
му'жа крове'й и льсти'ва.

Я'ко и'стины несть во уста(е)'х их,
су'етно их се'рдце,
да отпаду'т от мы'слей свои'х,
им Суди' Бо'же,
гроб отве'рст их горта'нь,
на языках их лесть и брань (свои'ми язы'ки льща'ху),
да изри'ни еси' их,
я'ко Тя преогорчи'вших(а),
по мно'жеству нече'стий(я) своих.

Го'споди, о Тебе' похва'лятся
и'мя Твое' лю'бящии,
и да возвеселя'тся
вси на Тя упова'ющии,
и во век возра'дуются,
и Ты в них всели'шися,
я'ко пра'ведника
Ты благослови'ши,
я'ко ору'жием благоволе'ния,
нас венча'л еси', Го'споди.


"Я" - это совсем не славянское "их", это подмена, иначе почему в славянских псалмах столько много "их", как они вообще там оказались, то же и с аз - я всегда было я. Христос, как Пушкин и Есенин, сложил песни на русском, которые перемешали, перевели на церковно славянский и назвали Псалмами.


Рецензии