Песнь 10

Мое'й души' рече'те ка'ко:
упова'х на Го'спода,
превита'й по гора'м, пти'ца я'ко?

Я'ко лук наляко'ша гре'шницы се,
угото'ваша стре'лы в Ту'ле*,
се'рдцем пра'выя во мра'це состреля'ти.

Они' разруши'ша зане' ,
я'же Ты соверши'л eси',
что же пра'ведник сотвори'?

Госпо'дь на небеси' престо'л Его',
Госпо'дь во святе'м Свое'м хра'ме.
Его' о'чи, призира'ете на ни'щаго,
Его' ве'жди, челове'чeския сы'ны испыта'ете.

Госпо'дь испыта'ет пра'веднаго и нечести'ваго,
жу'пел, oгнь и се'ти на гре'шники одожди'т,
и бу'рен дух часть ча'ши их.
 
Любя'й непра'вду , свою' же ду'шу ненави'дит,
я'ко пра'веден Госпо'дь, возлюби' пра'вды
и лице' Его' ви'де правоты'.


Тула - это древний русский город, в котором изготавливали оружие со времен Христа, а возможно и ранее. см.
https://chronologia.org/kak_rostov/bogoroditsa_09_11.html#br915


Рецензии