Песнь 29

Преподо'бнии Его', Го'сподеви по'йте, 
и святы'ни Его' испове'дайте па'мять.
Я'ко гнев в Его' я'рости, и живо'т в Его' во'ли:
ве'чер водвори'тся плачь, и зау'тра ра'дость.

Воззва'х к Тебе', Го'споди,
Бо'же мой, я'ко мя исцели'л еси',
и подъя'л еси' мя, Тя Вознесу',
мя спасл еси', Го'споди, от низходя'щих в ров,
возве'л еси', Го'споди, от а'да мою' ду'шу
и не возвесели'л еси' о мне мои'х враго'в.

Во оби'лии мое'м аз же рех:
не подви'жуся во век.
Го'споди, пода'ждь Твое'ю во'лею,
добро'те мое'й си'лу.
И бых же смуще'н: Твое' лице' отврати'л еси'.

К Бо'гу моему' помолю'ся, и к Тебе', Го'споди, воззову':
внегда' во истле'ние ми сходи'ти, ка'я по'льза в мое'й кро'ви?
Еда' испове'стся Тебе' персть, или' возвести'т Твою' и'стину? 

Госпо'дь помо'щник мой бысть,
слы'ша Госпо'дь и мя поми'лова,
обрати'л еси' плачь мой мне в ра'дость,
мое' вре'тище еси' растерза'л,
и мя весе'лием еси' препоя'сал.
Я'ко да воспое'т Тебе' моя' сла'ва, и не умилю'ся:
Го'споди Бо'же мой, Тебе' во век испове'мся.


Рецензии