Песнь 30

На Тя упова'х, Го'споди, во век да не постыжу'ся:
ко мне у'хо Твое' приклони',
ускори' изъя'ти мя,
пра'вдою Твое'ю мя изба'ви и мя изми'.
Бу'ди ми в Бо'га Защи'тителя,
и в дом прибе'жища, е'же мя спасти'.

Я'ко Ты еси' мое' прибе'жище и моя' держа'ва,
и наста'виши мя, и препита'еши мя, и'мене Твоего' ра'ди,
от се'ти сея', ю'же скры'ша ми, изведе'ши мя,
я'ко Ты еси' Защи'титель мой, Го'споди.

Изба'вил мя еси', Го'споди Бо'же и'стины,
в ру'це Твои' предложу' мой дух.
Возненави'дел еси' храня'щыя вотще' суеты',
аз же на Го'спода упова'х.

Поми'луй мя, Го'споди, я'ко скорблю':
я'ко исчезе' в боле'зни мой живо'т и моя' утро'ба, в воздыха'ниих моя' ле'та,
мое' о'ко и моя' душа' смяте'ся я'ростию.
ко'сти моя' смято'шася,
и кре'пость моя' изнемо'же нището'ю.

Я'ко мертв, от се'рдца бых забве'н,
я'ко сосу'д, бых погубле'н,
бых поноше'ние от всех мои'х враг,
и зело' мои'м сосе'дом,
и зна'емым мои'м страх:
мя ви'дящии бежа'ша от мене' вон.

Я'ко гажде'ние мно'гих, живу'щих о'крест, слы'шах, 
внегда' им собра'тися вку'пе на мя, совеща'ша прия'ти мою' ду'шу.
Аз же рех, Го'споди, на Тя упова'х:
Ты еси' мой Бог, жре'бии мои' в Твое'ю руку',
изба'ви мя из руки' мои'х враг
и мя спаси' от гоня'щих мя Твое'ю ми'лостию.

Просвети' Твое' лице' на Твоего' раба'.
Аз же рех во мое'м изступле'нии:
Отве'ржен есмь от Твое'ю о'чию лица'.
Внегда' воззва'х к Тебе' сего' ра'ди услы'шал еси',
глас моли'твы моея'.

Да не постыжу'ся, я'ко призва'х Тя, Го'споди:
да постыдя'тся и сни'дут во ад нечести'вии,
да бу'дут не'мы льсти'выя устны',
глаго'лющыя на пра'веднаго беззако'ние,
горды'нею и уничиже'нием.

Возра'дуюся и возвеселю'ся о Твое'й ми'лости,
я'ко призре'л еси' на мое' смире'ние,
затвори'л мене' в рука'х вра'жиих не'си,
поста'вил еси' на простра'нне мои' но'зе
и от нужд мою' ду'шу спасл еси'.

Коль Твоея' бла'гости мно'жество мно'гое,
пред сы'ны челове'ческими соде'лал еси' упова'ющым на Тя,
ю'же скрыл еси', Го'споди, боя'щымся Тебе' 
от челове'ческа мяте'жа скры'еши их в та'йне Твоего' лица',
от язы'к пререка'ния покры'еши их в кро'ве.
Благослове'н Госпо'дь, я'ко удиви' ми'лость Свою' во гра'де огражде'ния.

Я'ко взыска'ет Госпо'дь и'стины,
Го'спода возлюби'те, вси Его' преподо'бнии, 
и воздае'т творя'щым горды'ню изли'ше,
мужа'йтеся, на Го'спода вси упова'ющии,
и да крепи'тся се'рдце ва'ше.


Рецензии