Песнь 27

Да не премолчи'ши от мене',Го'споди,
Бо'же мой, услы'ши глас моего' моле'ния, 
да не когда' от мене' премолчи'ши,
и низходя'щым в ров уподо'блюся.

Го'споди, к Тебе' воззову',
ко хра'му свято'му Твоему',
внегда' к Тебе' моли'ти ми ся,
ру'це мои' ми возде'ти внегда'.   

Не привлецы' мене' со гре'шники
и с де'лающими непра'вду мене' не погуби',
зла'я же в сердца'х свои'х,
глаго'лющими мир с свои'ми бли'жними.

Даждь им по дело'м их,
воздая'ние их им даждь,
и по лука'вству их начина'ний,
им по дело'м их руку' возда'ждь.

Я'ко в дела' Госпо'дня не разуме'ша
и в Его' руку' дела':
разори'ши я, и не сози'ждеши я.
Благослове'н Госпо'дь, я'ко услы'ша глас моего' моле'ния.

Госпо'дь мой Помо'щник, и мой Защи'титель:
помо'же ми, и процвете' моя' плоть,
и во'лею мое'ю Ему' испове'мся,
и се'рдце мое' на Него' упова'.

Госпо'дь есть люде'й Свои'х утвержде'ние,
и Защи'титель спасе'ний Своего' Христа'.
Благослови', Го'споди, Твое' достоя'ние,
и я' упаси', и возми' я' до ве'ка,               
и спаси' лю'ди Твоя'.

(по славянски я - их)


Рецензии