Песнь 16

Го'споди, услы'ши, мою' пра'вду, вонми' моему' моле'нию,
не во льсти'вых устна'х внуши' мою' моли'тву.
моя' судьба' изы'дет от Твоего' лица',
мои' o'чи правоты' да ви'дита.
 
Аз воззва'х: мне у'хо Твое' приклони' и глаго'лы моя' услы'ши,
моя' стопы' во стезя'х Твои'х соверши', Твоя' ми'лости удиви',
спаса'яй на Тя упова'ющыя от десни'це Твое'й проти'вящихся.
Я'ко Бо'же мя услы'шал eси',
стопы' моя' да не подви'жутся.

Посети'л eси' но'щию,
искуси'л eси' мя,
искуси'л eси' мое' се'рдце,
и непра'вда не обре'теся во мне,
я'ко аз сохрани'х же'стоки пути' за Твои'х усте'н словеса',
да не возглаго'лют дел челове'ческих моя' уста'.

Я'ко зе'ницу o'ка, Го'споди, мя сохрани'
в кро'ве крилу' Твоe'ю мя покры'еши,
от лица' нечести'вых мя остра'стших.
Врази' мои' ду'шу мою' одержа'ша,
горды'ню глаго'лаша их уста'.

Изгоня'щии мя ны'не мя обыдо'ша,
я'ко ски'мен обита'яй в та'йных, затвори'ша свой тук,
и я'ко лев гото'в на лов мя объя'ша,
o'чи свои' возложи'ша, на зе'млю уклони'ти,
чре'во их насы'тишася,
и свои'м младе'нцeм оста'виша оста'нки.
 
Го'споди, воскресни', я' предвари' и им запни',
изба'ви: мою' ду'шу от нечести'ваго,
и Твое' oру'жие от враг Твоея' руки'.
Го'споди, от ма'лых от земли', раздели' я' в животе' их,
и сокрове'нных испо'лнися сыно'в Твои'х,
Аз же лицу' Твоему' пра'вдою явлю'ся,
насы'щуся, внегда' Твое'й сла'ве яви'ти ми ся.


Рецензии