Песнь 15

Го'споди, сохрани' мя, я'ко упова'х на Тя,
рех Го'сподеви: Ты - Госпо'дь мой eси',
мои'х благи'х не тре'буеши,
Святы'м, и'же на земли' суть Его',

в них вся Своя' хоте'ния удиви'.
Госпо'дь - часть ча'ши моея' и достоя'ния моего',
Ты eси' устроя'яй мое' достоя'ние мне,
и'бо держа'вно eсть мне мое' достоя'ние.

В держа'вных мои'х я'ко у'жя нападо'ша ми,
их собо'ры от крове'й не соберу',
по сих ускори'ша, умно'жишася их не'мощи,
их же име'н мои'ма устна'ма ни помяну'.

Го'спода, вразуми'вшаго мя, благословлю',
eще' же и утро'бы моя' до но'щи нака'заша мя.
Предзре'х, Го'спода вы'ну предо мно'ю,
я'ко Госпо'дь менe' eсть одесну'ю, да не подви'жуся.

Я'ко мою' ду'шу не оста'виши во а'де,
мое' се'рдце возвесели'ся,
и возра'довася мой язы'к, сего' ра'ди.
Еще' же и плоть моя' на упова'нии всели'тся:

ниже' да'си Твоему' преподо'бному ви'дети истле'ния,
сказа'л eси' ми пути' живота'.
С Твои'м лице'м испо'лниши мя весе'лия,
в Твое'й десни'це в коне'ц красота'.


Рецензии