Песнь 17

 Возлюблю' Тя, Го'споди, моя' кре'посте(кре'пости).
 Госпо'дь утвержде'ние мое', и мое' прибе'жище,
 Засту'пник мой и мой Защи'титель,
 Помо'щник мой и мoй Изба'витель,
 мой Бог и спасе'ния моего' рог,
 и на Него'(Нань) упова'ю(я).
 
 Хваля', Го'спода призову'
 и от враг мои'х спасу'ся.
 Одержа'ша мя боле'зни сме'ртныя,
 обыдо'ша мя боле'зни а'довы,
 и смято'ша мя пото'цы беззако'ния,
 предвари'ша мя сме'ртныя се'ти.
 
 И внегда' ми скорбе'ти,
 Го'спода призва'х,
 и к Бо'гу моему' воззва'х,
 мой глас услы'ша от хра'ма(церкве) Свята'го(Святыя) Своего'(Своея),
 и пред Ним мой вопль вни'дет во у'ши(пред очима) Его'.
 
 И подви'жеся и тре'петна бысть земля',
 и смято'шася(смутишася) и подвиго'шася(подвизашася) гор основа'ния,
 я'ко прогне'вася Бог на ня,
 Взы'де Его' гне'вом дым,
 и от Его' лица' огнь воспла'менится (воспла'нется),
 и у'глие (углия) от Него' возгоре'ся(возгорешася),
 
 И на Херуви'мы взы'де,
 и лете', лете'(возлете') на ве'треню крилу',
 и о'крест Его' селе'ние,
 закро'в Свой положи' тму,
 и приклони' небеса', и сни'де,
 и мрак(примрак) под Его' нога'ма,
 во о'блацех возду'шных темна' вода'.
 
 Низпосла' стре'лы и о'блацы пред Ним проидо'ша,
 и разгна' я' от мо'лнии(молния) облиста'ния,
 и умно'жи град, и о'гненное(огнено) у'глие.
 И Вы'шний(Вышнии) Свой глас даде',
 Госпо'дь с небесе' возгреме',               
 и я'(их) смяте'(смути).
 
 И водни'и исто'чницы яви'шася,
 вселе'нныя основа'ния откры'шася,
 от Твоего', Го'споди, запреще'ния,
 от ду'ха гне'ва Твоего' дохнове'ния.
 Низпосла'(Посла') с высоты' (свыше), и мя прия'т,
 от мно'гих(мног) вод мя восприя'т.
 
 Изба'вит мя от враго'в(враг) мои'х си'льных
 и от мя ненави'дящих,
 я'ко в день моего' озлобле'ния мя предвари'ша,
 па'че мене' утверди'шася.
 И бысть Госпо'дь мое' утверже'ние,
 и мя на широту' изведе',
 мя изба'вит, я'ко мя восхоте'.
 
 И возда'ст ми Госпо'дь по мое'й пра'вде
 и по чистоте' мое'ю руку' возда'ст ми.
 Я'ко сохрани'х пути' Госпо'дни(Госпо'дня)
 и не нече'ствовах от Бо'га моего',
 Я'ко предо мно'ю вся судьбы'(судбы) Его',
 
 и не отступи'ша от мене' Его' оправда'ния,
 сохраню'ся от моего' беззако'ния,
 и с Ним непоро'чен бу'ду,
 и возда'ст ми Госпо'дь по мое'й пра'вде
 и пред очи'ма Его' по чистоте' мое'ю руку'.
 
 С преподо'бным бу'деши преподо'бен,
 и избра'н бу'деши со избра'нным,
 с непови'нным му'жем бу'деши непови'нен,
 и разврати'шися со стропти'вым.
 
 Я'ко Ты, Го'споди, лю'ди смире'нныя спасе'ши
 и о'чи го'рдых смири'ши.
 Я'ко Ты мой свети'льник просвети'ши,
 и просвети'ши мою' тму.
 Я'ко Тобо'ю, Бо'же мой, изба'влюся от искуше'ния
 и Бог'ом (о бозе) мои'м(моем) сте'ну прейду'(прелезу).      (с)
 
 Бог мой, непоро'чен путь Его',
 словеса' Госпо'дня разжже'на(раждежена),
 Защи'титель есть всех(всем) упова'ющих(уповающым) на Него'(нань).
 Я'ко кто бог, ра'зве Го'спода?
 или' кто бог, ра'зве на'шего Бо'га?
 
 Бог си'лою мя препоясу'яй(препояса),
 и положи' непоро'чен мой путь.
 я'ко еле'ни, но'зе мои' соверша'яй(Съвершая) 
 и на высо'ких мя поставля'яй (поставляя).
 Науча'яй(Научая) ру'це мои' на брань,
 и положи'л(положи) еси' мы'шца(мышцам) моя'(моим) лук ме'дян.
 
 И дал еси' защище'ние ми спасе'ния,
 и мя восприя'т(прият) Твоя' десни'ца,
 и Твое' наказа'ние в коне'ц мя испра'вит,
 и наказа'ние Твое' то мя научи'т.
 Стопы' моя' подо мно'ю ушири'л еси',
 и не изнемого'сте(изнеможете) плесне' мои'.
 
 Мя на брань препоя'сал еси' си'лою,
 и моя' враги' оскорблю',
 их пожену', и я' пости'гну,
 и под мои'ма нога'ма паду'т,
 и ста'ти не возмо'гут,
 и до'ндеже сконча'ются, не возвращу'ся.
   
 Под мя спял еси' на мя востаю'щыя вся,
 и потреби'л еси' мя ненави'дящыя,
 и ми дал еси' мои'х враго'в(враг) хребе'т,
 и ко Го'споду Воззва'ша(Возваша),
 Его', спаса'яй не бе,
 и их не услы'ша(услышаше).
 
 Ми сы'нове чужди'и(чюждии) солга'ша,
 и чужди'и сы'нове обетша'ша,
 и от стезь свои'х охромо'ша.
 я'ко прах пред лице'м ве'тра я'(их) истню',
 я'ко бре'ние путе'й я'(их) погла'жду.

 И да() вознесе'тся Бог моего' спасе'ния,
 Бог дая'й мне отмще'ние
 и под мя покори'вый(повинуяй) лю'ди.
 От пререка'ния люде'й мя изба'виши,
 во главу' язы'ков(язы'ком) мя поста'виши(поста'виша).
 Лю'дие, и'хже не ве'дех, ми рабо'таша,
 в слух у'ха мя послу'шаша(услышаша).
 
 Жив Госпо'дь, и благослове'н Бог,
 Изба'витель мой от мои'х гневли'вых враг,
 мя от востаю'щих на мя вознесе'ши,
 и от му'жа непра'ведна мя изба'виши.
 
 Сего' ра'ди Тебе', Го'споди,
 велича'яй(велича'я) царе'ва спасе'ния,
 во язы'цех испове'мся
 и Твоему' и'мени пою':
 творя'й(творяи) ми'лость Своему' Xристу',                Давиду
 и се'мени eго' до ве'ка.

Примечание: в скобках слова из слегка отличающегося псалма, взятого из книги
Глеба Носовского "Царь славян":
https://iknigi.net/avtor-gleb-nosovskiy/
64289-car-slavyan-gleb-nosovskiy/read/page-36.html 

Остальные псалмы взяты отсюда:
https://azbyka.ru/molitvoslov/psaltir-po-kafizmam.html


Рецензии