Песнь 20

Го'споди, царь возра'дуется о Твое'м спасе'нии
и зело' возвесели'тся Твое'ю си'лою.
Ему' се'рдца eго' жела'ние дал еси',
и не'си eго' лиши'л eго' хоте'ния устну'.

Проси'л есть у Тебе' живота',
и дал еси' eму' дний долготу' во век ве'ка,
возвесели'ши eго' ра'достию с Твои'м лице'м,
ве'лия eго' сла'ва Твои'м спасе'нием.
 
Я'ко во век ве'ка благослове'ние eму' да'си,
возложи'ши на него' сла'ву и велеле'пие.
Я'ко благосты'нным благослове'нием eго' предвари'л еси',
на eго' главе' положи'л еси' вене'ц от че'стна ка'мене.

Я'ко царь упова'ет на Го'спода,
и ми'лостию Вы'шняго не подви'жится,
да обря'щется всем Твои'м враго'м Твоя' рука',
да обря'щет вся Тебе' ненави'дящыя Твоя' десни'ца.

Я'ко их положи'ши я'ко во пещь о'гненную Твоего' лица',
Госпо'дь гне'вом Свои'м смяте'т я',
и сне'сть их огнь вре'мя.
Плод их от земли', и се'мя их от сыно'в челове'ческих погуби'ши.

Я'ко на Тя зла'я во избы'тцех угото'виши,
я' хребе'т положи'ши.
Я'ко Твои'х сове'ты их лице' уклони'ша,
и'хже не возмо'гут соста'вити помы'слиша.

Си'лою Твое'ю, Го'споди, вознеси'ся, 
пое'м и воспое'м си'лы Твоя'.


Рецензии