Песнь 25

Го'споди, Твоея' сла'вы ме'сто селе'ния
и Твоего' до'му благоле'пие возлюби'х,
я'ко пред мои'ма очи'ма есть ми'лость Твоя',
и во Твое'й и'стине благоугоди'х.

Суди' ми, Го'споди, я'ко аз ходи'х мое'ю незло'бою,
и на Го'спода упова'я, не изнемогу'.               
Испыта'й мя, Го'споди, и мя искуси',
утро'бы моя' и мое' се'рдце разжзи'.
 
Це'рковь лука'внующих возненави'дех,
не ся'ду с нечести'выми               
и со законопресту'пными не вни'ду,
с со'нмом су'етным не седо'х.

Умы'ю в непови'нных ру'це мои',
и Твой же'ртвенник обы'ду,
и Твоя' вся чудеса' пове'дати,
е'жеми услы'шати глас Твоея' хвалы'.

Го'споди, да не погуби'ши с нечести'выми мою' ду'шу,
и мой живо'т с крове'й му'жи,
беззако'ния в и'хже руку',
и десни'ца их испо'лнися мзды.

Аз же ходи'х мое'ю незло'бою,
ста на правоте' моя' нога',
поми'луй мя и изба'ви мя, Го'споди,
в це'рквах благословлю' Тя.


Рецензии