Песнь 24

Го'споди, мою' ду'шу воздвиго'х к Тебе',
да во век не постыжу'ся, упова'х на Тя, 
врази' мои' посмею'т ся ми да ниже',
и'бо вси терпя'щии Тя не постыдя'тся.

Да постыдя'тся вотще' беззако'ннующии.
Скажи' ми, Го'споди, пути' Твоя',
и мя стезя'м Твои'м научи',
на и'стину Твою' наста'ви мя,

и мя научи', я'ко Ты - Бог и Спас мой еси',
Тебе' терпе'х весь день.
Твоя' щедро'ты помяни' 
и Твоя' ми'лости, я'ко от ве'ка суть.

Бо'же мой, не помяни' грех моея' ю'ности,
и моего' неве'дения.
Го'споди, Ты помяни' мя по Твое'й ми'лости,
ра'ди бла'гости Твоея'.

Го'споди, ра'ди Твоего' и'мене, 
мой грех очи'сти,               
виждь мой труд и мое' смире'ние,
и оста'ви вся моя' грехи'.

Благ и прав Госпо'дь,
сего' ра'ди согреша'ющым на пути' законоположит,
наста'вит кро'ткия на суд,
кро'ткия путе'м Свои'м научи'т.

Мя поми'луй и на мя при'зри,
я'ко аз есмь единоро'д и нищ.
я'ко умно'жишася моего' се'рдца ско'рби,
изведи' мя от мног мои'х нужд.

Го'споди, виждь, я'ко умно'жишася моя' враги',
и возненави'деша мя непра'ведным ненавиде'нием,
вы'ну ко Го'споду мои' о'чи,
и Той исто'ргнет мои' но'зе от се'ти.             

Кто есть челове'к боя'йся Го'спода?
На пути', eго'же изво'ли, eму' законоположи'т,
водвори'тся во благи'х eго' душа',
и зе'млю eго' се'мя насле'дит.

Вси путие' Госпо'дни - ми'лость и и'стина
Его' заве'та, и Его' свиде'ния взыска'ющым.
Госпо'дь бо есть Его' боя'щихся Держа'ва,
и заве'т Его' яви'т им.

Прилепля'хуся мне незло'бивии и пра'вии,
я'ко, Го'споди, потерпе'х Тя.
Мя изба'ви и мою' ду'шу сохрани',
я'ко упова'х на Тя, да не постыжу'ся.


Бо'же, Изра'иля от всех eго' скорбе'й изба'ви.

(эта строчка из другой песни)


Рецензии