Песнь 35

Глаго'лет пребеззако'нный согреша'ти в себе':
пред eго' очи'ма стра'ха Бо'жия несть.
Разуме'ти е'же ублажи'ти не восхоте'.
Глаго'лы уст eго' беззако'ние и лесть,

я'ко пред ним ульсти':
беззако'ние свое' возненави'дети и обрести'.
Помы'сли на свое'м ло'жи беззако'ние,
предста' вся'кому небла'гу пути',

о зло'бе же не негодова'.
Го'споди,  до о'блак на небеси'
Твоя' ми'лость и Твоя' и'стина,
мно'га бе'здна - судьбы' Твоя'.
Пра'вда Твоя' - я'ко го'ры Бо'жия,

Я'ко ми'лость Твою', Бо'же, умно'жил еси',
челове'ки и скоты', Го'споди, спасе'ши.
В кро'ве Твое'ю же крилу' сы'нове челове'честии
и'мут наде'ятися:

ту'ка от Твоего' до'му упию'тся.
И напои'ши я' пото'ком сла'дости Твоея',
я'ко живота' исто'чник у Тебе',
свет у'зрим во Твое'м све'те.

Ве'дущим Тя проба'ви ми'лость Твою'
и пра'вым се'рдцем - Твою' пра'вду.
Рука' гре'шнича да не подви'жит мене',
и да не прии'дет мне нога' горды'ни.

Та'мо падо'ша вси де'лающии беззако'ние,
и не возмо'гут ста'ти, бы'ша изринове'ни.


Рецензии