Песнь 37

Го'споди, обличи'ши мене' да не Твое'ю я'ростию,
нака'жеши мене' Твои'м гне'вом ниже'.
Я'ко утверди'л еси' от лица' Твоего' гне'ва на мне ру'ку Твою',
и от лица' мои'х грех унзо'ша Твоя' стре'лы во мне.

Я'ко превзыдо'ша мою' главу' беззако'ния,               
в пло'ти мое'й несть исцеле'ния,               
я'ко отяготе'ша на мне тя'жкое бре'мя.
в косте'х мои'х несть ми'ра.               

Пострада'х и сляко'хся до конца',
весь день хожда'х се'туя.
Озло'блен бых и смири'хся до зела',
рыка'х от воздыха'ния моего' се'рдца.

Я'ко напо'лнишася поруга'ний моя' ля'двия,
и в пло'ти мое'й несть исцеле'ния.
Возсмерде'ша и согни'ша моя' ра'ны
от лица' моего' безу'мия.

Го'споди, от Тебе' не утаи'ся мое' воздыха'ние
и все мое' жела'ние пред Тобо'ю,
оста'ви мя моя' си'ла, смяте'ся мое' се'рдце, 
и свет мое'ю о'чию, и той несть со мно'ю.

И ста'ша пря'мо мне
мои' дру'зи и мои' и'скреннии,
и ста'ша мене' отдале'че
мои' бли'жнии,

и прибли'жишася нужда'хуся
и'щущии мою' ду'шу,
и льсти'вным весь день поуча'хуся,
и и'щущии мне зла'я мне су'етная глаго'лаху.

Аз же я'ко глух не слы'шах
и я'ко нем свои' устх не отверза'яй,
и бых я'ко челове'к не слы'шай
и не имы'й во усте'х свои'х обличе'ния.

Я'ко упова'х на Тя, Го'споди,
Ты услы'шиши, Го'споди Бо'же мой,
Я'ко рех: да не когда' подвижа'тися нога'м мои'м,
внегда' пора'дуют ся ми

на мя велере'чеваша мои' врази'.               
Я'ко попеку'ся о мое'м гресе'
и мое' беззако'ние аз возвещу'.
Я'ко аз на ра'ны гото'в,

и боле'знь моя' предо мно'ю есть вы'ну.
Врази' же мои' живу'т
и укрепи'шася па'че мене',
и умно'жишася без пра'вды мя ненави'дящии,

и мя оболга'ху, воздаю'щии ми зла'я,
зане' гоня'х благосты'ню моя' возблага'я.
Го'споди Бо'же мой, мене' не оста'ви, от мене' не отступи'.
Го'споди моего' спасе'ния, в по'мощь мою' вонми'.


Рецензии