Песнь 47

Госпо'дь ве'лий и хва'лен зело'
благокоре'нным ра'дованием земли' всея'
во гра'де Бо'га на'шего, в горе' святе'й Его',
го'ры Сио'нския, ре'бра се'верова, вели'каго град Царя'.

Бог в тя'жестех eго' зна'емь есть, заступа'ет егда',
ду'хом бу'рным сокруши'ши корабли' Фарси'йския.
Се ца'рие зе'мстии собра'шася, снидо'шася вку'пе,      
я'ко та'мо боле'зни ражда'ющия, тре'пет прия'т я',

ти'и ви'девше, та'ко удиви'шася, смято'шася, подвиго'шася,
я'коже слы'шахом, та'ко и ви'дехом
во гра'де Го'спода Сил,
во гра'де Бо'га на'шего, Бог основа' в век и' ве'ка.

Прия'хом, Бо'же, ми'лость Твою' люде'й Твои'х посреде',
я'ко по и'мени Твоему', Бо'же,
та'ко и хвала' Твоя' на конца'х земли',
испо'лнь десни'ца Твоя' пра'вды.

Да возвесели'тся гора' Сио'нская и да возра'дуются дще'ри Иуде'йския
ра'ди суде'б Твои'х, Го'споди. 
Обыди'те Сио'н и eго' обыми'те,
в eго' столпе'х пове'дите.

Положи'те в Его' си'лу ва'ша сердца'
и до'мы Его' раздели'те, я'ко да пове'сте в ино'м ро'де,
я'ко Той есть наш Бог во век и в век,
и' Той упасе'т нас во ве'ки.


О значении слова "иудей" см. у А.Т.Фоменко:
https://chronologia.org/evangelia/5_16.html


Рецензии