Песнь 57

Пра'вая суди'те, челове'честии сы'нове,
и'бо пра'вду глаго'лете вои'стинну,
а'ще де'лаете в се'рдце беззако'ние,
у'бо ва'ша ру'ки сплета'ют на земли' непра'вду.

Очужди'шася гре'шницы от чре'ва,
от ложе'сн заблуди'ша, глаго'лаша лжу.

Я'рость их, по змиину' подо'бию, глу'ха,
я'ко затыка'ющаго свои' у'ши а'спида,      
гла'са обава'ющих не услы'шит и'же,
обава'емь от прему'дра обава'ется.

Госпо'дь лук свой напряже'т, изнемо'гут до'ндеже,
и уничижа'тся я'ко вода' мимотеку'щая.
Я'ко сокруши'л есть львов члено'вныя,
у'бо во усте'х их Бог сокруши'т их зу'бы.

Пре'жде е'же ва'шего ра'мна разуме'ти те'рния,
я'ко воск раста'яв отъи'мутся жи'вы,
паде' огнь на них и не ви'деша со'лнца,
я' пожре'т во гне'ве.               

Возвесели'тся пра'ведник, егда' уви'дит отмще'ние,
я'ко ру'це свои' умы'ет в гре'шника кро'ви,
и рече'т челове'к: у'бо есть им плод а'ще,
есть Бог - судя' пра'веднику на земли'.


Рецензии