Песнь 54

 Бо'же, не пре'зри моего' моле'ния,
 и внуши' мою' моли'тву,
 вонми' ми и услы'ши мя.
 
 Я'ко ми во гне'ве враждова'ху
 и уклони'ша на мя беззако'ние,
 смято'хся и возскорбе'х мое'ю печа'лию.
 
 Мое' cе'рдце cмяте'ся во мне
 и покры' мя тьма,
 и страх, и тре'пет на мя прии'де.
 и сме'рти боя'знь на мя нападе'.
 
 И рех: кто даст ми криле', я'ко голуби'не?
 И от гла'са вра'жия полещу',
 и от гре'шнича стуже'ния почи'ю.            
 Се бе'гая удали'хся и водвори'хся в пусты'ни.
 
 Ча'ях Бо'га, от малоду'шия и от бу'ри мя спаса'ющаго.
 Го'споди, раздели' язы'ки и труд их потопи',
 я'ко ви'дех во гра'де: днем и но'щию по стена'м eго'
 
 обы'дет беззако'ние и пререка'ние,               
 и лесть, и ли'хва от eго' стогн не оскуде',       
 и беззако'ние, и непра'вда eго' посреде'.
 
 Я'ко бы враг поноси'л ми а'ще,
 от него' бых укры'л ся,
 и а'ще бы мя ненави'дяй велере'чевал на мя',
 бых претерпе'л у'бо.
 
 Ты же - челове'че равноду'шне,
 мой зна'емый, и мой влады'ко,
 и'же ку'пно со мно'ю бра'шен наслажда'лся еси',
 и' ходи'хом единомышле'нием в дому' Бо'жии.
 
 На ня смерть да прии'дет же,
 и да сни'дут во ад жи'ви,
 я'ко лука'вство в их жили'щах их посреде',
 
 я'ко не убоя'шася Бо'га,
 несть бо им измене'ния,
 па'че еле'а умя'кнуша их словеса',
 и стре'лы суть та.
 
 Аз воззва'х к Бо'гу,
 пове'м полу'дне и ве'чер, и зау'тра,
 и глас мой услы'шит, и возвещу'.
 
 Госпо'дь простре' Свою' ру'ку,
 на воздая'ние заве'т Его' оскверни'ша,
 я'ко во мно'зе со мно'ю бя'ху,
 услы'шит и смири'т я',
 
 изба'вит ми'ром мою' ду'шу
 от мне приближа'ющихся,
 и прибли'жишася их сердца',
 от гне'ва Его' лица' раздели'шася.
 
 Возве'рзи на Го'спода печа'ль твою',
 и Той тя препита'ет,
 не даст в век молвы' пра'веднику.
 
 Му'жие крове'й и льсти свои'х дней не преполовя'т,
 Ты же, Бо'же, низведе'ши их во студене'ц истле'ния,
 Го'споди, аз же упова'ю на Тя.
 
 И Бог, Сый пре'жде век, услы'ша мя.


Рецензии