Песнь 56

Бо'же, поми'луй мя,
я'ко моя' душа' упова' на Тя, 
и наде'юся на сень Твое'ю крилу',
до'ндеже пре'йдет беззако'ние.

Воззову' к Бо'гу Вы'шнему,
Бо'гу, благоде'явшему мне:
Бо'же, вознеси'ся на небеса',
и по всей земли' Твоя' сла'ва.

Посла' с небесе' поми'луй мя и мя спасе',
попира'ющыя мя в поноше'ние даде',
посла' Бог Свою' ми'лость и Свою' и'стину,
и от ору'жия среды' ски'мнов изба'ви мою' ду'шу.

Поспа'х смуще'н, сы'нове челове'честии:
остр меч - их зу'бы и язы'к - их стре'лы,            
нога'м мои'м сеть угото'ваша и сляко'ша ду'шу мою',
пред лице'м мои'м я'му ископа'ша и впадо'ша в ню.

Гото'во мое' се'рдце, воста'ну ра'но,
воста'ни гу'сли и псалти'рю,
гото'во мое' се'рдце, воста'ни моя' сла'ва,
во сла'ве мое'й, Бо'же, пою' и воспою':

Бо'же, вознеси'ся на небеса',
и по всей земли' Твоя' сла'ва.

Го'споди, в лю'дех Тебе' испове'мся,
и воспою', во язы'цех Тебе',
я'ко ми'лость Твоя' до небе'с возвели'чися,
и да'же до о'блак Твоя' и'стина.


Рецензии