Песнь 6

Го'споди, да не я'ростию Твое'ю мене' обличи'ши,
ниже' гне'вом Твои'м мене' нака'жеши.
Я'ко не'мощен есмь, Го'споди, 
мя исцели',
и доко'ле Ты?

Го'споди, поми'луй мя, 
я'ко смято'шася моя' ко'сти,
и зело' смяте'ся моя' душа',
мое' о'ко смяте'ся от я'рости,
во всех мои'х вразе'х обетша'х.

Го'споди, обрати'ся,
ду'шу мою' изба'ви:
спаси' мя ра'ди ми'лости, Твоея'.
Я'ко несть помина'яй Тебе' в сме'рти,
Го'споди, кто же во а'де Тебе' испове'стся?

Беззако'ние де'лающии вси
да постыдя'тся и смяту'тся,
да устыдя'тся и возвратя'тся зело' вско'ре.
Утруди'хся мои'м воздыха'нием,
на вся'ку нощь мое' ло'же измы'ю,

мои'ми слеза'ми посте'лю мою' омочу'.
Я'ко Госпо'дь услы'ша' глас моего пла'ча,
отступи'те вси мои' врази' от мене'.
Госпо'дь услы'ша мое' моле'ние,
Госпо'дь прия'т моли'тву мою'.



Это очередная славянская песня, по Щучьему велению сложилась из перевода якобы древнееврейского псалма №6.
Учите русский язык, на нем разговаривал Христос.


Рецензии